وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

اعتراض داوطلبان دوره دکتری دانشگاه خوارزمی

معاونت آموزشی دانشگاه خوارزمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اعتراض برخی از داوطلبان دکتری رشته حکمت متعالیه که در این دانشگاه به مصاحبه دعوت شده بودند، اعلام کرد: تاکنون گزارشی درخصوص وجود مشکل در نحوه برگزاری و پذیرش دوره دکترا این دانشگاه به معاونت آموزشی این دانشگاه اعلام نشده است.

کیوانی ادامه داد: داوطلبان درصورتی که به روند مصاحبه دکتری اعتراض داشته باشند می توانند به معاونت آموزشی دانشگاه بخش تحصیلات تکمیلی مراجعه و به اعتراض آنها رسیدگی می شود.

وی خاطرنشان کرد: پذیرش در آزمون دکتری برعهده سنجش است و ما تنها امتیازات مصاحبه های علمی را در سایت این سازمان بارگذاری کردیم و از طریق سنجش نتایج نهایی اعلام شد.

کیوانی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که در جلسه مصاحبه داوطلبان دکتری، افراد به صورت گروه های ۴ یا ۵ نفره به اتاق مصاحبه دعوت می شدند، گفت: این مسائل مربوط به تشخیص هیات مصاحبه کننده است چراکه ممکن است در رشته ای نیاز باشد سوالات به صورت گروهی پرسیده شود و بر این اساس امتیاز داده شود.

منوی موبایل