وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

برخی تصمیمات وزارت علوم باعث ایجاد استرس در دانشجویان و خانواده ها می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج، جبار کوچکی نژاد گفت: در برخی تصمیمات وزارت علوم برای دانشگاه آزاد مانند همین موضوع حذف رشته ها، افراط و تفریط وجود دارد. بدین معنا که بعضی از تصمیمات را در مقطعی اعلام می کنند و یک استرسی به بدنه دانشجویان، خانواده ها و مسئولان خود دانشگاه وارد می کنند.
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: ما معتقدیم که حتی کنکور تحصیلات تکمیلی هم به وزارت علوم واگذار شده است هم باید به خود دانشگاه بازگردانده شود. وقتی در دانشگاه آزاد نزدیک به 40 درصد از دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری تحصیل می کنند و چنین باری از دوش دولت بر می دارد قاعدتا باید به آن کمک کنیم تا تقویت شود. متاسفانه تحقیقات ما نشان می دهد که افرادی که در حوزه اموزش غیردولتی وزارت علوم هستند، به دنبال تقویت مراکز آموزشی دیگر هستند.
 
وی با بیان اینکه کمیسیون آموزش پیگیری احقاق حق دانشگاه آزاد اسلامی در موضوع حذف رشته ها خواهد بود تاکید کرد: ما بعنوان نمایندگان مردم باید نسبت به بعضی موارد افشاگری کنیم. برخی به جای اینکه نگاه یکنواختی به بخش خصوصی داشته باشند بیشتر به دنبال پر کردن جیب خود هستند.

 

پشتیبانی بنیاد آموزشی پژوهشی ساما

مجری تخصصی منابع آزمون دکتری سراسری و آزاد

منبع خبر

منوی موبایل