وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

مصاحبه دکتری ۱۳۹۶ دانشگاه شهید چمران

مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه آزمون دکتری ۹۶ دانشگاه شهید چمران اهواز:

۱- داوطلبان محترم لازم است بر اساس جداول پیوست با توجه به کد رشته یا کد رشته های معرفی شده و با در دست داشتن مدارک ذیل برای شرکت در جلسه مصاحبه رأس ساعت ۸:۳۰ روزهای مندرج در جدول به دانشکده ی مربوطه واقع در دانشگاه شهید چمران اهواز مراجعه نمایند. بدیهی است عدم مراجعه در جلسه مصاحبه مطابق با برنامه زمانبندی ارائه شده به منزله انصراف داوطلب از پذیرش در کد رشته یا کد رشته های انتخابی تلقی می گردد.

۲- مدارک مورد نیاز که می بایست معرفی شدگان برای انجام مراحل مصاحبه همراه خود داشته باشند عبارتند از:

  • واریز مبلغ ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال (صد هزار تومان) به حساب سیبا به شماره ۲۱۷۷۲۷۲۲۰۴۰۰۵بانک ملی شعبه شهر دانشگاهی اهواز به نام “رابط تمرکز درآمد حاصل از برگزاری دوره های آموزشی خاص” با شناسه پرداخت ۲۲۳۹۴۳۲ و تحویل اصل فیش واریز شده به مسئول ذیربط هنگام شرکت در مصاحبه.

تبصره: در صورت معرفی داوطلب در چند کد رشته و انجام چند نوبت مصاحبه لازم است به تعداد کد رشته های  معرفی شده فیش واریزی ارائه گردد. چنانچه برای چند کد رشته فقط یک جلسه مصاحبه تعیین شده باشد نیازی به واریز وجه  اضافی نیست.

  • اصل و تصویر مدرک یا گواهی موقت کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) یا کارنامه ریز نمرات

تبصره – معرفی شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشدد و یا دکتری حرفه ای بوده و حداکثر تا تاریخ ۹۶/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل می شوند لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه ۴۰ دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور و فرم مندرج در صفحه ۹۶ دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی را ارائه نمایند.

همچنین معدل مندرج در آن گواهی باید با معدل اعلامی به سازمان سنجش یکسان باشد.

  • اصل و تصویر مدرک یا گواهی موقت کارشناسی (لیسانس) یا کارنامه ریزنمرات

تبصره ۱– آن دسته از معرفی شدگانی که دانش آموخته ی دوره ی کارشناسی ناپیوسته می باشند، علاوه بر  اصل مدرک کارشناسی می بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره ۲– معرفی شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک یا مدارک مندرج در بندهای ۲ و ۳  نمی باشند،  لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.

  • یک قطعه عکس و اصل شناسنامه و کارت ملی برای تطبیق مشخصات داوطلب با اطلاعات ارسالی از سوی سازمان سنجش.
  • برای متقاضیان استفاده از سهمیه مربیان، ارائه اصل گواهی مبنی بر این که عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشگاهی تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و به تایید بالاترین مقام مسئول ذیربط نیز رسیده  باشد.
  • ارائه مدرک دال بر داشتن نمره قبولی در یکی از آزمون های زبان انگلیسی آیلتس (۵٫۵)، تافل (نمره ۴۶۰)،تولیمو (نمره ۴۶۰)، ام اس آر تی (نمره ۵۰) یا آزمون بسندگی زبان (نمره ۵۰) از دانشگاه های جامع کشور که بیش از ۲ سال از اخذ آن نگذشته باشد.

تبصره: داوطلبان فاقد مدرک زبان می بایستی در صورت پذیرفته شدن مطابق با شیوه نامه اجرایی دوره های دکتری دانشگاه پیش از آزمون جامع نسبت به ارائه نمره زبان اقدام نمایند.

  • تکمیل و ارائه ی فرم های موجود بر روی سایت دانشگاه در روز مصاحبه به مسئولین ذیربط
  • ارائه مستندات مربوط به سوابق آموزشی و پژوهشی
  • ارائه مدرک دال بر رعایت مقررات نظام وظیفه.

۳- پس از انقضای مهلت مقرر برای شرکت در مصاحبه، هیچ گونه تقاضایی قابل پذیرش نمی باشد و به داوطلبان اکیداً توصیه می شود که در مهلت مقرر تعیین شده به محل آزمون مراجعه نمایند.

۴- پذیرفته شدگان دوره روزانه چه در دانشگاه قبولی ثبت نام کرده و چه ثبت نام نکرده باشند حق شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری سال ۱۳۹۷ را نخواهند داشت.

۵- تصویر کارنامه مرحله اول آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۹۶

توجه : از کلیه داوطبان تقاضا می شود فرم های تکمیل شده و کپی مدارک مورد نیاز شامل مدارک تحصیلی،  گواهی زبان، مقالات ارائه شده در مجلات و کنفرانس های، چکیده پایان نامه کارشناسی ارشد و سایر مستنداتی که برای مصاحبه  لازم است را در یک پوشه مناسب از قبل آماده نمایند و در روز مصاحبه تحویل دهند.

منوی موبایل