وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

سه شنبه 17 فروردین زمان آغاز انتخاب رشته آزمون دکتری ۹۵

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته  دکتری ۹۵ از ۱۷ تا ۲۱ فروردین مهلت دارند نسبت به انتخاب حداکثر ۵۰ کد رشته محل اقدام نمایند.

بنابر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از تاریخ سه شنبه ۹۵/۱/۱۷ لغایت روز شنبه ۹۵/۱/۲۱ می توانند برای انتخاب رشته به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به انتخاب حداکثر ۵۰ کد رشته محل اقدام نمایند.
شرایط ، ضوابط و کد رشته محل های پذیرنده دانشجو در آزمون دکتری سال ۱۳۹۵ از روز سه شنبه مورخ ۹۵/۱/۱۷ بر روی سایت سازمان قرار می گیرد. لذا داوطلبانی که دارای نمره کل تراز نهایی مثبت (یک و بالاتر) باشند می توانند مطابق موارد ذیل اقدام نمایند.
براساس انتخاب رشته بعمل آمده، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی پذیرنده دانشجو نسبت به اعلام حدنصاب هر کد رشته محل و سایر شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو برای ارزیابی تخصصی (مرحله دوم آزمون) از طریق سایت موسسه مربوط در پایان هفته اول اردیبهشت ماه اقدام می نمایند.
داوطلبان دارای حدنصاب مطابق اطلاعیه دانشگاه ها و موسسات پذیرنده دانشجو که برروی سایت هر موسسه قرار می گیرد لازم است براساس برنامه زمانی نسبت به ارائه مدارک و ثبت نام برای سایر مراحل اقدام نمایند.
تذکر: بدیهی است عدم مراجعه و اقدام مطابق اطلاعیه دانشگاه ها و موسسات پذیرنده به منزله انصراف از پذیرش در آن موسسه می باشد و امکان آزمون کتبی یا مصاحبه مجدد وجود نخواهد داشت.
اطلاعیه تکمیلی در این خصوص همزمان با انتشار کارنامه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

منوی موبایل