وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

حمایت رسمی بنیاد ساما از کنفرانس بین المللی علوم و مهندسی

بنیاد آموزشی پژوهشی ساما به عنوان تنها مجری تخصصی منابع آزمون دکتری یکی از رسالتهای اصلی خود را حضور در مجامع علمی و کنفرانسهای مهم دانشگاهی می داند.

لذا با تببین چنین استراتژیی و طی مکاتبات انجام شده بنیاد ساما نیز به جمع حامیان کنفرانس بین المللی علوم و مهندسی  پیوست. این کنفرانس در تاریخ  10 آذر 94 در دوبی برگزار خواهد شد.

تاکنون گردهمائی‎ها، همایش‎ها، کنفرانس‎ها و کنگره‎های ملی و بین‎المللی متعددی پیرامون مسائل مختلف علوم و مهندسی بصورت زنجیره وار برگزار شده است؛ اما با توجه به اهمیت موضوع توسعه و ترویج صحیح علوم و مهندسی و ضرورت تبادل نظر منظم صاحب نظران این حوزه، این رویداد بین المللی با هدف ايجاد فرصتي مناسب براي تبادل اطلاعات و ارایه‎ی دستاوردهاي پژوهشي و علمی انديشمندان، پژوهشگران و دست‌اندرکاران در حوزه های مختلف در تاریخ 1 December با عنوان کنفرانس بین المللی علوم و مهندسی در کشور امارات  شهر دبی  برگزار خواهد کرد.
رویکرد این کنفرانس، جلب مشارکت تمامی مراکز علمی و حرفه‎ای، تعامل با دانشگاه ها و انجمن‎ها بین‎المللی مرتبط و دعوت از صاحب‎نظران برجسته با هدف تعامل علمی از یک سو و افزایش خود باوری علمی در سطح بین المللی ، تمرکز بر مسائل و چالش‎های روز داخلی و خارجی در این حوزه سیاست گذاری شده و کنفرانس با هدف هم‎افزایی دانش و انتشار یافته‎های نو و بدیع در زمینه‎های مختلف علوم و مهندسی برگزار می گردد ، لذا از کليۀ علاقه‌مندان و صاحب نظران دعوت مي‌شود تا با ارسال يافته‌هاي اصيل علمي و پژوهشي خود در برگزاري هر چه ارزنده تر این کنفرانس مشارکت فعال داشته باشند.

جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد این خبر و سایر اخبار علمی پژوهشی کشور،ایمیل ورشته تان را به 30006179008900 پیامک فرمائید.

بنیاد ساما

مجری منابع دکتری سراسری و آزاد

منوی موبایل