وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

بنیاد ساما به جمع حامیان کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی پیوست.

بنیاد آموزشی پژوهشی ساما به عنوان تنها مجری تخصصی منابع آزمون دکتری یکی از رسالتهای اصلی خود را حضور در مجامع علمی و کنفرانسهای مهم دانشگاهی می داند.

لذا با تببین چنین استراتژیی و طی مکاتبات انجام شده بنیاد ساما نیز به جمع حامیان کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی  پیوست. این کنفرانس در تاریخ 9 آذر 94 در دوبی برگزار خواهد شد.

در معرفی این کنفرانس آمده است:

آشنایی با رویکردهای نوین در علوم مختلف، بیش از هر زمان دیگری احساس می‎شود و این ضرورت در تخصص ‎های مربوط به مدیریت و حوزه علوم‎انسانی به عنوان سکان تحول اداری، سازمانی و پویایی جامعه جهانی محسوس تر است. در دو دهه اخیر، شاهد بروز و ظهور بي  وقفه تعداد زیادی ابزارها و تکنیک‎هاي مدیریتي مانند برنامه‎ریزي استراتژیک، مدیریت دانش، مهندسي مجدد، ایزو، مدیریت ارتباط با مشتری، برنامه‎ریزی منابع سازمان  و... در حوزه های اطلاعاتی ، شبکه های  اجتماعی، روانشناسی مدرن، جامعه شناسی و حوزه‎های متفاوت بین‎رشته‎ایی مدیریت و علوم‎انسانی  بوده‎ایم. اما ابهام و سردرگمی سطوح مختلف مدیریت سازمان ‎ها در بکارگیری تکنیک‎های مدیریت و فضای جدید جامعه، چالشی جدی فرا روی سازمان ‎ها و جامعه امروز به شمار می‎رود. اینکه مدیران ارشد قبل از سرمایه گذاري‎ هاي کلان براي پیاده‎ سازي چنین ابزارهایي، چگونه مي ‎توانند از موفقیت آن ‎ها اطمینان حاصل کنند، مسأله ‎ای است که پاسخ به آن نیازمند مداقه و قلم  فرسایی اساتید و نخبگان حوزه مدیریتی و علوم انسانی در کشور دارد. از این رو بر‎ آن شدیم  کنفرانس بین‎المللی مدیریت و علوم انسانی را با هدف معرفی آخرین نظریه‎ها و دستاوردهای علمی، تبادل دیدگاه‎ها، معرفی دستاوردها و تجربیات کاربردی و معرفی پژوهشگران و دانش پژوهان برتر برگزار نمائیم. تا هر چند کوچک گامی برای معرفی فرهنگ ناب ایرانی اسلامی و پیشبرد اهداف در علوم انسانی در سطح بین المللی برداشته باشیم.

  

جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد این خبر و سایر اخبار علمی پژوهشی کشور،ایمیل ورشته تان را به 30006179008900 پیامک فرمائید.

بنیاد ساما

مجری منابع دکتری سراسری و آزاد

منوی موبایل