وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

امکان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان نیم‌سال دوم دکتری دانشگاه آزاد در مهرماه

پذیرفته شدگان  مقطع  دکتری تخصصی  دانشگاه  آزاد اسلامی  که در کارنامه آنان عنوان قبولی نیمسال دوم ذکر شده است ، می توانند با مراجعه به واحدها از چگونگی و نحوه ثبت نام خود در نیمسال اول مطلع شوند

به گزارش خبرگزاری آنا، معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی بخش‌نامه‌ شرایط ثبت‌نام واحدهای دانشگاه آزاد از پذیرفته‌شدگان نیم‌سال دوم پذیرفته‌شدگان دکتری تخصصی را به  واحدهای دانشگاه آزاد ابلاغ کرد.

 دکتر مجتبی علوی فاضل پیرو اعلام نتایج دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی سال ۹۴ بخش‌نامه‌ای به روسای واحدهای مراکز استان، روسای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

در این بخشنامه طبق دستورالعمل ثبت نام کارشناسی ارشد و دوره دکتری تخصصی در خصوص پذیرفته‌شدگان نیم‌سال دوم، واحدهای دانشگاهی می‌توانند از مهرماه سال جاری برای ثبت نام این دسته از پذیرفته‌شدگان اقدام کنند.

طبق این بخش‌نامه واحدهای دانشگاهی می‌توانند با رعایت سقف ۳۰ نفر برای هر کلاس مقطع کارشناسی ارشد و ۱۰ نفر برای هر کلاس دکتری تخصصی، پذیرفته‌شدگان را ثبت نام کنند.

هم‌چنین در این دستورالعمل آمده است؛ پس از ثبت احراز هویت افراد ثبت نام شده نیم‌سال دوم در سامانه احراز هویت، در پایان وقت هر روز، نیم‌سال تحصیلی افراد ثبت‌نام شده، توسط معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه از بهمن ماه به مهر ماه اصلاح می‌‌شود.

با ابلاغ این بخش‌نامه در خصوص تغییر نیم‌سال تحصیلی نیاز به هیچ گونه مکاتبه‌ای با سازمان مرکزی دانشگاه نیست، و تمامی این موارد به امضای رئیس عالی دانشگاه آزاد اسلامی نیز رسیده است.  

منبع خبر

جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد این خبر و سایر اخبار علمی پژوهشی کشور،ایمیل ورشته تان را به 30006179008900 پیامک فرمائید.

بنیاد ساما

مجری منابع دکتری سراسری و آزاد

منوی موبایل