وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

اعلام زمان مصاحبه ۴۳ رشته دیگر دکتری آزاد ۹۴

زمان و مکان مصاحبه برخی رشته های آزمون دکتری و دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد امروز یکشنبه ۲۴ خردادماه۹۴ اعلام شد .

 دانلود اطلاعیه و زمان و آدرس محل مصاحبه دکتری آزاد

واجدین شرایط دعوت به مصاحبه دکتری تخصصی لازم است هرگونه سوابق علمی و تحقیقاتی مانند پروژه، مقاله، ترجمه و تالیف که در زمینه های مربوط به این رشته دارند ، به انضمام ریز نمرات و پایان نامه کارشناسی ارشد خود را همراه داشته باشند.

لازم به ذکر است که واجدین شرایط دعوت به مصاحبه دکتری بدون آزمون این دانشگاه لازم است هرگونه سوابق علمی و تحقیقاتی مانند پروژه، مقاله، ترجمه و تالیف که در زمینه های مربوط به این رشته دارند ، به انضمام اصل مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد، ریز نمرات و پایان نامه کارشناسی ارشد، گواهی رتبه اولی دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد ( در صورت احراز رتبه ) خود را همراه داشته باشند.

جهت شرکت در مصاحبه علمی لازم است تصویر صفحه اول شناسنامه و مبلغ ۵۰۰۰۰۰ ریال(معادل پنجاه هزار تومان) به حساب شماره ۰۲۱۵۹۵۵۸۶۳۰۰۰ نزد بانک ملی شعبه دانشگاه آزاد اسلامی به نام سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واریز و اصل فیش را در زمان مصاحبه به مسئول مربوطه تحویل نمایند.

دعوت به مصاحبه هیچگونه حقی برای داوطلبان  ایجاد نمی نماید و عدم حضور در جلسه مصاحبه به منزله انصراف از پذیرش می باشد.
نتیجه نهایی پس از انجام مصاحبه علمی مشخص و توسط معاونت سنجش و پذیرش اعلام خواهد شد.

تذکرات مهم:
۱- با توجه به اینکه اطلاعات فارغ التحصیلی ارائه شده توسط متقاضیان بدون آزمون شامل معدل و نمره پایان نامه، جهت دعوت به مصاحبه ملاک عمل قرار گرفته است، چنانچه مغایرتی در معدل و نمره پایان نامه اعلام شده در زمان ثبت نام و مدارک ارائه شده در زمان مصاحبه وجود داشته باشد، تخلف محسوب گردیده و مطابق قانون با فرد متخلف برخورد خواهد شد.
۲- متقاضیان دوره بدون آزمون لازم است مطابق ضوابط مندرج در دفترچه راهنما، حداکثر در شش نیمسال در مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده و فاقد دروس معادل سازی باشند.
۳- متقاضیان دوره بدون آزمون لازم است قبل از تاریخ ۶ دی ماه ۱۳۹۳ فارغ التحصیل شده باشند.
۴- چنانچه در هر مرحله مشخص گردد که داوطلب فاقد شرایط مندرج در دفترچه راهنما جهت دوره دکتری بدون آزمون می باشد، مطابق ضوابط با داوطلب برخورد خواهد شد.

 

منبع خبر

اطلاعات تکمیلی در مورد این خبر و سایر اخبار آزمون دکتری با ارسال ایمیل و رشته به 09375308900

www.iransama.org

مجری منابع دکتری سراسری و آزاد

منوی موبایل