وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

مهلت ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس کی به اتمام میرسد؟

پاسخ این سئوال اینست: امروز.

دانشگاه تربیت مدرس پیرو انتشار اطلاعیه قبلی درخصوص اصلاحیه تغییر مشروط برخی شرایط اولیه فراخوان پذیرش برگزیدگان علمی در دوره های دکتری تخصصی سال ۱۳۹۴ به شرح زیر و درخواست متعدد داوطلبان مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام، مهلت ثبت نام  داوطلبان دکتری بدون آزمون تا پایان روز سه شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۹۴  تمدید کرده است.

این مدت دیگر تمدید نخواهد شد و ضروری است داوطلبان در فرصت باقیمانده نسبت به ثبت نام، پرداخت هزینه و بارگذاری مدارک الزامی خود در سامانه جامع دانشگاهی (گلستان) وفق اطلاعیه اول اقدام نمایند. پس از تاریخ مذکور سامانه برای ثبت نام اولیه و پرداخت هزینه بسته خواهد شد و صرفا داوطلبانی که در مهلت ثبت نام نسبت به پرداخت هزینه و بارگذاری مدارک خود اقدام کرده اند می توانند حداکثر تا روز  یکشنبه ۱۰ خرداد ماه ۹۴ نسبت به تکمیل مدارک الزامی پذیرش اقدام نمایند و پس از این مهلت تعیین شده به مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.

داوطلبانی که حائز شرایط مشروح زیر باشند می توانند نسبت به ثبت نام مشروط در سامانه جامع دانشگاهی (گلستان) اقدام نمایند. شایان ذکر است که ثبت نام این داوطلبان هیچگونه حقی برای دعوت به مصاحبه علمی و همچنین پذیرش آنان ایجاد نمی کند و صرفا در صورت طی مراحل قانونی الزامی و تایید مراجع ذی صلاح (دانشگاه، وزارت متبوع و سازمان سنجش آموزش کشور) نسبت به بررسی درخواست آنان اقدام مقتضی وفق ضوابط و مقررات انجام می شود و مراتب از طریق سامانه مذکور به اطلاع آنان خواهد رسید.

۱- دانش آموختگان و دانشجویان نیمسال چهارم دانشگاه های تهران، تربیت مدرس، شیراز، فردوسی مشهد، شهید بهشتی، صنعتی شریف، امیرکبیر، علم و صنعت، صنعتی اصفهان، خواجه نصیرالدین طوسی، هنر تهران، هنر اصفهان، هنر اسلامی تبریز و دانشگاه های علوم پزشکی تهران، ایران، شهید بهشتی، شیراز، اصفهان و مشهد در صورتی که  دارای رتبه اول الی سوم (بدون احتساب نمره پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد) در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود (در هر دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد) باشند، منوط به ارائه گواهی معتبر موید این امر از دانشگاه های محل تحصیل مقاطع تحصیلی قبل و احراز سایر شرایط پذیرش، بدون درنظر گرفتن حداقل معدل دوره های کارشناسی (۱۶) و کارشناسی ارشد ( ۱۷، بدون احتساب نمره پایان نامه) مندرج در اطلاعبه اول، مجاز به ثبت نام  مشروط برای درخواست شرکت در مصاحبه علمی می باشند.

۲- کلیه داوطلبان واجد شرایط اطلاعیه اول و بند فوق  که در زمان ثبت نام دارای مدرک الزامی (شامل مقالات علمی پژوهشی معتبر مرتبط و مستخرج از پایان نامه چاپ شده یا دارای نامه پذیرش چاپ قطعی و همچنین مدرک زبان عمومی مورد تایید دانشگاه وفق جدول مندرج در بند ح اطلاعیه اول)  نباشند، فرصت خواهند داشت حداکثر تا پایان  روز یکشنبه ۱۰ خرداد ۹۴ نسبت به بارگذاری مدارک الزامی مذکور در سامانه جامع دانشگاهی (گلستان) اقدام نمایند و در غیر این صورت از فهرست داوطلبان واجد شرایط اولیه پذیرش حذف و به مصاحبه علمی دعوت نخواهند شد.

 مجدا تاکید می گردد که ثبت نام داوطلبان برگزیده علمی واجد شرایط فوق در سامانه جامع دانشگاهی  برای شرکت در مصاحبه علمی به صورت مشروط انجام می شود  و برسی مدارک و دعوت به مصاحبه و پذیرش نهایی آنان (در صورت قبولی نهایی) مستلزم طی مراحل قانونی و تایید کلیه مراجع ذیصلاح  مربوط در دانشگاه، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان سنجش آموزش کشور است . لذا ثبت نام در این مرحله هیچگونه حقی برای این داوطلبان ایجاد نمی کند.

 

منبع خبر

اطلاعات تکمیلی در مورد این خبر و سایر اخبار آزمون دکتری

با ارسال ایمیل و رشته و درخواست تان به 09375308900

www.iransama.org

مجری منابع دکتری سراسری و آزاد

منوی موبایل