وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

پذیرش دکتری بدون آزمون سال ۹۴ دانشگاه علم و صنعت ایران

دانشگاه علم و صنعت ایران درخواست دانش آموختگان ممتاز کارشناسی ارشد برای ورود به دوره دکتری بدون آزمون سال ۹۵-۹۴ را در چارچوب ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (حمایت از استعدادهای درخشان) در رشته‏ های مهندسی برق، مهندسی عمران، مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک، مهندسی مواد، مهندسی شیمی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی راه آهن، مهندسی معماری و شهرسازی، مهندسی پیشرفت ،ریاضی، فیزیک و شیمی شده مورد بررسی قرار می‏دهد.

شرایط عمومی متقاضیان شرکت در دوره بدون آزمون مقطع دکتری:

  •  داشتن حداقل معدل ۱۶ در مقطع کارشناسی
  • داشتن حداقل معدل ۱۷ (بدون احتساب نمره پایان‏نامه) در مقطع کارشناسی ارشد
  • کسب حداقل ۷۰ امتیاز از فعالیت‏های آموزشی، پژوهشی و مصاحبه مطابق آئین‏نامه الزامی است
  • کسب حداقل نمره ۵۰ از آزمون زبان MCHE یا معادل آن در سایر آزمون‏ها قبل از آزمون جامع دکتری (مطابق با آئین‏ نامه دوره دکتری مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) دانش آموختگان حداکثر تا ۲ سال پس از فراغت تحصیل می‏توانند از تسهیلات پذیرش بدون آزمون برخوردار شوند (دانش آموختگان فروردین ماه سال ۱۳۹۲ به بعد)

مدارک و شرایط لازم جهت ثبت نام :

  •   گواهی فارغ التحصیلی کارشناسی به همراه معدل دوره و یا تکمیل فرم شماره ۱
  • گواهی فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد به همراه ریز نمرات و یا تکمیل فرم شماره ۲
  • سایر مدارک مطابق با موارد درخواست ثبت نام متقاضیان در سامانه گلستان
  • متقاضیان می‏بایست حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۴/۰۶/۳۱  فارغ التحصیل شوند
  •  متقاضیان صرفا می‏توانند در یکی از رشته‏های همنام یا متناسب با رشته تحصیلی خود داوطلب شوند.
  • دانش آموختگان دانشگاه‏های پیام نور، آزاد اسلامی، غیردولتی، غیرانتفاعی، جامع علمی‏کاربردی و پردیس‏های بین ‏الملل (خودگردان)  دوره ‏های مجازی و نیمه حضوری مطابق آئین ‏نامه مجاز به ورود به دوره دکتری این دانشگاه نمی ‏باشند.
  • مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/ ۱ ریال بابت هزینه ثبت ‏نام در نظر گرفته شده که داوطلب به صورت الکترونیکی در مسیر ثبت ‏نام پرداخت می ‏نماید. هزینه ثبت ‏نام به هیچ عنوان قابل استرداد نمی ‏باشد.

لازم به ذکر می باشد، پذیرش نهایی دانشجویان کارشناسی ارشد جهت ورود بدون آزمون در مقطع دکتری مطابق ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مقررات دانشگاه و تایید سازمان سنجش آموزش کشور انجام می ‏پذیرد. بدیهی است تشکیل پرونده از سوی داوطلب به معنی پذیرش قطعی وی برای انجام مصاحبه نمی ‏باشد و نتایج پس از ارزیابی و امتیازدهی به فعالیت‏ها و سوابق داوطلبین تعیین و اعلام خواهد شد.

گفتنی است، متقاضیان ‏باید ثبت‏ نام اولیه خود را تا هفتم اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ ، به صورت غیرحضوری از طریق آدرس https://golestan.iust.ac.ir/Forms/AuthenticateUser/main.htm انجام دهند و در صورت بروز هر گونه مشکل در انجام مراحل ثبت‌ نام، با پست الکترونیک به نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید تماس حاصل نمایید.

  علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از آیین نامه پذیرش، عناوین رشته ها و گرایش ها می توانند به نشانی اینترنتی دفتر استعداد های درخشان دانشگاه علم و صنعت ایران به آدرس  GTO.IUST.AC.IR  مراجعه نمایند.

 

اطلاعات تکمیلی در مورد این خبر و سایر اخبار آزمون دکتری با ارسال ایمیل و رشته به 09375308900

www.iransama.org

مجری منابع دکتری سراسری و آزاد

منوی موبایل