وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

تعلیق جذب در دوره دکتري فلسفه دين دانشگاه پيام نور

بر اساس گزارش کارگروه فلسفه دین شورای تحول علوم انسانی، جذب در دوره دکتري فلسفه دين دانشگاه پيام نور تا زمان ارسال گزارش از وضع موجود اين رشته و رزومه اعضاي هيات علمي آن دانشگاه در اين رشته تعلیق شد.

براساس این گزارش، بررسی وضعیت و آسیب شناسی رشته فلسفه دين (براساس گزارش ارسالي از سازمان پژوهش و برنامه ريزي آموزش عالي)، بررسي وضعيت و توانمندي گروه هاي آموزشي دانشگاه هاي کشور در برگزاري دوره هاي فلسفه دين با هدف تمايز گروه هايي که داراي توان و کيفيت ارائه اين رشته هستند و تقويت و حمايت و گسترش آنها و توقف و حذف اين رشته در گروه هايي که داراي اين توان نيستند از برنامه های کارگروه فلسفه دین شورای تحول علوم انسانی است.

تعليق جذب در دوره دکتري فلسفه دين دانشگاه پيام نور تا زمان ارسال گزارش از وضع موجود اين رشته و رزومه اعضاي هيات علمي آن دانشگاه در اين رشته و دعوت از نماينده دانشگاه آزاد اسلامي براي گزارش وضعيت دوره های تحصیلات تکمیلی فلسفه دین برخی از برنامه هایی است که دراین کارگروه اجرا شده است.

همچنین اعضاء کارگروه طرح پژوهشي با موضوعات « تعليقه انتقادي بر کتاب عقل و اعتقاد ديني » (دکتر ذکياني) و دو کتاب (مجموعه مقاله تأليفي/ مجموعه ترجمه در حوزه فلسفه دين به ‌همراه تعليقات انتقادي از منظر اسلامي – ايراني ) (دکتر پورحسن) ارایه کردند.

 

منبع خبر

اطلاعات تکمیلی در مورد این خبر و سایر اخبار آزمون دکتری با ارسال ایمیل و رشته به 09375308900

www.iransama.org

مجری منابع دکتری سراسری و آزاد

منوی موبایل