وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

ثبت نام بورس دکتری شهید احدی تا ۲۰ فروردین ماه ادامه دارد+تسهیلات این بورس

فراخوان بورس دکتری شهید احدی تا ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ تمدید شد، ثبت نام متقاضیانی که تا تاریخ مذکور، نسبت به رفع نقص و تکمیل پرونده اقدام نکرده باشند، منتفی تلقی خواهد شد.

منظور از رفع نقص طی کردن مراحل بارگذاری مدرک جدید از طریق فرآیند تشکیل پرونده، تأیید مدرک، برابر اصل مدرک، ارسال مجدد درخواست بورس است.

به گزارش مهر، این بورس برای ادامه تحصیل نخبگان در مقطع دکتری در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی داخل کشور اعطا می‌شود و در این راستا تعدادی از نخبگان واجد شرایط به دانشگاه‌ها معرفی می‌شوند و هزینه شهریه این دوره برای دانشجویان بورس شهید احدی از سوی بنیاد ملی نخبگان به دانشگاه‌ها پرداخت خواهد شد.

حزییات تسهیلات بورس دکترای بدون آزمون شهید احدی اعلام شد

دکتر سید حسن حسینی  معاون فرهنگی و امور فرهنگی بنیاد ملی نخبگان از آغاز ثبت نام سومین دوره اعطای بورس دکتری شهید احدی بنیاد ملی نخبگان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی نخبگان، دکتر سید حسن حسینی با بیان این مطلب گفت: بنیاد ملی نخبگان سالانه تعدادی از واجدین شرایط که بالاترین امتیاز را از میان دانشجویان و یا فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه ها و مراکز آموزشی سراسر کشور که دارای افتخارات مورد تایید بنیاد ملی نخبگان هستند، بدون آزمون جهت تحصیل در مقطع دکتری تخصصی به دانشگاه ها و مراکز آموزشی داخل کشور معرفی می کند.

دکتر سید حسن حسینی  معاون فرهنگی و امور فرهنگی بنیاد ملی نخبگان درباره حداقل شرایط کسب این بورس تحصیلی گفت: دارا بودن افتخار مورد تایید بنیاد ملی نخبگان، فراغت از تحصیل مقطع کارشناسی ارشد حداکثر تا پایان شهریورماه سال ۱۳۹۳ و سن کمتر از ۳۰سال تمام (متولدین ۳۱/۰۶/۱۳۶۳ به بعد) از جمله این شرایط محسوب می شود.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به محدودیت ظرفیت، تعدادی از متقاضیان مشمول که بیشترین امتیازات آموزشی و پژوهشی را کسب کنند، جهت حضور در این دوره انتخاب می شوند، خاطرنشان کرد: بنابراین پس از انتخاب نهایی جهت  بهره مندی از این تسهیلات، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تنها بر اساس اولویت انتخابی اقدام به جایابی می کند و امکان معرفی به سایر مراکز مقدور نیست. از این رو متقاضیان با توجه به سطح آموزشی و پژوهشی خود، جهت افزایش امکان پذیرش، در انتخاب رشته و دانشگاه مورد نظر دقت کنند

تسهیلات بورس دکتری بدون آزمون شهید احدی.

دکتر سید حسن حسینی معاون فرهنگی و امور فرهنگی بنیاد ملی نخبگان افزود: هزینه های شهریه تحصیل در دوره دکتری دانشجویانی که مشمول بورس شهید احدی می شوند از سوی بنیاد ملی نخبگان پرداخت خواهد شد.

معاون فرهنگی و امور نخبگان بنیاد ملی نخبگان در پایان یادآور شد:

در اولین دوره اعطای بورس دکتری شهید احدی در سال ۹۱ بیش از ۱۰۰ نفر و در دومین دوره در سال جاری هم ۱۱۰ نفر جهت حضور در این دروه از سوی بنیاد ملی نخبگان به دانشگاه ها معرفی شدند.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وبگاه بنیاد ملی نخبگان به مراجعه کنند.

فراخوان : http://www.bmn.ir/index.php?option=com_content&;;view=article&id=1389

بنیاد ملی نخبگان سازمانی ایرانی است که به شناسایی، جذب و پشتیبانی مادی و معنوی از نخبگان می‌پردازد. اساسنامه این سازمان در پانصد و شصت و دومین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دهم خردادماه ۱۳۸۴ تصویب شد. هیأت امنای بنیاد در ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۵ اولین جلسه خود را تشکیل داد. رئیس این بنیاد، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور است

منبع خبر

اطلاعات تکمیلی در مورد این خبر و سایر اخبار آزمون دکتری با ارسال ایمیل و رشته به 09375308900

www.iransama.org

مجری منابع دکتری سراسری و آزاد

منوی موبایل