وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

برنامه ریزی نامناسب مصاحبه های دکتری پژوهش محور آزاد

مصاحبه های دکتری پژوهش محور آزاد در حالی در روزهای آخر سال برگزار می شود که حضور استاد راهنما  در جلسه مصاحبه الزامی است.

داوطلبان دوره دکتری پژوهش محور دانشگاه آزاد اسلامی که با مشکل تاخیر طولانی در اعلام نتایج اولیه متقاضیان روبرو بودند به تازگی با مانع دیگری رو به رو شده اند که ناشی از برنامه ریزی نامناسب مسئولین دانشگاه است. متاسفانه با اعلام برنامه های جدید مصاحبه برخی از رشته ها ، زمان این مصاحبه ها به روزهای پایانی سال موکول شده است.  این در حالی است که با توجه به وضعیت دانشگاه های کشور دسترسی به اساتید در هفته منتهی به تعطیلات نوروز در خود دانشگاه نیز به سختی ممکن است؛ چه رسد به اینکه اساتید دانشگاه های شهرستان به همراه دانشجوی خود به تهران سفر کنند. البته این معضل در مورد اساتید دانشگاه های تهران نیز کم و بیش خودنمایی می کند.

امیدواریم مسئولین دانشگاه با توجه به این مشکل و تغییر برنامه های مصاحبه متقاضیان، فرصت لازم را در اختیار داوطلبان مستعد قرار دهند.

 

منبع خبر


اطلاعات تکمیلی در مورد این خبر و سایر اخبار آزمون دکتری با ارسال ایمیل و رشته به 09375308900

www.iransama.org

مجری منابع دکتری سراسری و آزاد

منوی موبایل