وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

جزییات اعلام فهرست اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون دکتری

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور  اعلام کرد : فهرست اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته‌های مربوط برای شرکت در مصاحبه تخصصی و بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی مطابق مصوب وزارت علوم،‌ تحقیقات و فناوری و حداکثر در پنج کد رشته محل در نیمه دوم اردیبهشت‌ ماه ۹۴ از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود

  • اعلام فهرست اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت در نیمه دوم اردیبهشت ۹۴

توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور ادامه داد: گزینش و پذیرش نهایی در آزمون دکتری از بین داوطلبان معرفی شده به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بر اساس نمره کل حاصل از ۳۰ درصد نمره آزمون (نمره کل حاصل از ۸۰ درصد نمره آزمون و ۳۰ درصد معدل‌های تراز شده دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد) و ۷۰ درصد نمره مصاحبه تخصصی (بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی مطابق مصوبه وزارت علوم) اعلام شده از سوی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با توجه به اولویت کد رشته محل‌های مربوط، ظرفیت پذیرش، سهمیه داوطلبان و با توجه به حدنصاب تعیین شده از سوی دانشگاه‌ها و موسسات پذیرنده دانشجو صورت خواهد گرفت.

فهرست اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته‌های مربوط برای شرکت در مصاحبه تخصصی و بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی مطابق مصوب وزارت علوم،‌ تحقیقات و فناوری و حداکثر در پنج کد رشته محل در نیمه دوم اردیبهشت‌ ماه ۹۴ از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود  و برای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی نیز ارسال خواهد شد.

  • اعلام فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی در نیمه اول شهریور ماه

وی در پایان در مورد زمان اعلام فهرست پذیرفته‌شدگان نهایی گفت: فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی در نیمه اول شهریور ۹۴ روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

منبع خبر


اطلاعات تکمیلی در مورد این خبر و سایر اخبار آزمون دکتری با ارسال ایمیل و رشته به 09375308900

www.iransama.org

مجری منابع دکتری سراسری و آزاد

منوی موبایل