وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

عدم برخورداری دانشجویان متقاضی وام ویژه دکتری از وام تحصیلی

رئیس صندوق رفاه دانشجویان: شرایط واگذاری وام دکتری به دانشگاه‌ها ابلاغ شده و دانشگاه‌ها تا ۱۰ اسفندماه برای ارسال اسامی واجدین شرایط فرصت دارند.

ناصر مطیعی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پرداخت وام ویژه دانشجویان دکتری گفت: دانشگاه ها درحال حاضر مشغول ارسال لیست اسامی دانشجویان واجد شرایط دریافت وام به صندوق رفاه دانشجویان هستند و صندوق براساس لیستی که از سوی دانشگاه ها دریافت کرده، پرداخت را در سال جاری آغاز می کند.

وی افزود: شرایط واگذاری وام دکتری به دانشگاه‌ها ابلاغ شده و دانشگاه‌ها تا ۱۰ اسفندماه برای ارسال اسامی واجدین شرایط فرصت دارند.

به گزارش مهر، برخی از دانشگاه ها شرایط استفاده از وام دکتری را به شرح زیر اعلام کرده اند.

پیرو بخشنامه استفاده از تسهیلات وام دانشجویان مقطع دکتری درخصوص اصلاح دستورالعمل اجرایی و تمدید مدت ثبت نام از متقاضیان، دانشگاهها فرصت دارند تا ۱۰ اسفند ۹۳ نسبت به ارسال مدارک اقدام کنند.

براساس این دستورالعمل دانشجویانی که بلافاصله بعد از مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته شده و دارای سند تعهد محضری معتبر در مقطع کارشناسی ارشد بوده و سند تعهد محضری آنان در سیستم فاز دو ثبت شده است، می توانند به عنوان اولین ضامن و در مقطع دکتری نسبت به ثبت یک ضامن جدید اقدام کنند.

چنانچه مشخصات ۲ ضامن متقاضی وام، در یک سند تعهد قید شده است، نسبت به ثبت و بارگذاری آن به تفکیک در سیستم فاز ۲ توسط امور دانشجویی دانشکده ها اقدام شود.

دانشجویان متقاضی وام ویژه دکتری، از وام تحصیلی نمی توانند استفاده کنند لذا دانشگاه باید نام دانشجویان مشمول وام ویژه دکتری را از لیست وام تحصیلی نیمسال دوم ۹۴-۹۳ حذف کند.

دانشگاه ها می توانند تا ۱۰ اسفند ۹۳ نسبت به ارسال مدارک دانشجویان ورودی سالهای تحصیلی قبل از ۹۳-۹۲، براساس نامه پوششی پیوست و تعیین سال ورود اقدام کنند.

وام ویژه دکتری صرفاً در سنوات مجاز تحصیل (۸ نیمسال) قابل پرداخت است.

ثبت فرم شماره ۲ ( ضمیمه بخشنامه فوق الذکر) در قسمت الصاق سند تحصیلات الزامی است.

آخرین مهلت ارسال لیست متقاضیان واجد شرایط تا تاریخ ۱۰ اسفند ۹۳ بوده و تاریخ فوق به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.

منبع خبر


اطلاعات تکمیلی در مورد این خبر و سایر اخبار آزمون دکتری با ارسال ایمیل و رشته به 09375308900

www.iransama.org

مجری منابع دکتری سراسری و آزاد

منوی موبایل