وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

امکان اصلاح معدل داوطلبان آزمون دکتری تخصصی ۱۳۹۴

امکان اصلاح معدل های دوره های کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد داوطلبان آزمون دکتری تخصصی سال ۹۴ فراهم گردید.

معدلهای مندرج در کارت شرکت در آزمون داوطلبان (معدل مدرک کارشناسی و معدل مدرک کارشناسی‌ارشد)، براساس اطلاعاتی که توسط شخص داوطلب به هنگام ثبت نام اینترنتی ارائه شده، درج گردیده است.لذا داوطلبان لازم است معدلهای مندرج در کارت ورودی خود را با توجه به تبصره های ذیل بررسی و چنانچه داوطلبی در زمان ثبت نام برای شرکت در آزمون مذکور (۹۳/۹/۱۶  لغایت ۹۳/۹/۲۶) موفق نشده است که معدل مقطع کارشناسی‌ارشد خود را بنا به دلایلی در فرمهای اینترنتی ثبت نام درج نماید، میتواند با مراجعه به سایت سازمان و ورود به مرحله ویرایش نسبت به اصلاح معدل واقعی خود اقدام نماید.

بدیهی است در غیراینصورت قبولی آن دسته از داوطلبانی که در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار میگیرند لغو شده و مسئولیت هرگونه تبعات بعدی بعهده شخص داوطلب بوده و هیچگونه عذری در این مورد پذیرفته نخواهد شد.

تبصره۱- فارغ التحصیلان سنوات قبل و همچنین آن‌دسته از داوطلبانی که تا تاریخ ۹۳/۹/۱۶ (زمان ثبت‌نام برای شرکت آزمون) موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) شده و دانش‌آموخته تلقی گردیده ، باید معدلهای مندرج در مدرک تحصیلی مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد آنان با معدل‌های مندرج در کارت ورودی یکسان باشد در غیراینصورت می‌بایست نسبت به ویرایش معدل خود در سایت سازمان اقدام نمایند.

تبصره۲- دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۹۳/۱۱/۳۰ فارغ التحصیل شده و یا تا ۹۴/۶/۳۱ در مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل خواهند شد، در مرحله پرینت کارت ورود به جلسه آزمون می توانند نسبت به ویرایش معدل فارغ التحصیلی (برای فارغ التحصیلان تا تاریخ ۹۳/۱۱/۳۰) و یا میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده خود تا تاریخ ۹۳/۱۱/۳۰ (برای فارغ التحصیلان تا تاریخ ۹۴/۶/۳۱) در قسمت ویرایش اطلاعات کارت مذکور اقدام نمایند.

تبصره۳- آندسته از داوطلبانی که دوره تحصیلی مقطع کارشناسی آنان ناپیوسته بوده، باید میانگین معدل واقعی کاردانی (فوق دیپلم) و مقطع کارشناسی (لیسانس) آنان با معدل کارشناسی مندرج در کارت ورودی یکسان باشد. در غیراینصورت می‌بایست نسبت به ویرایش معدل خود در سایت سازمان اقدام نمایند.

 

منبع خبر


اطلاعات تکمیلی در مورد این خبر و سایر اخبار آزمون دکتری با ارسال ایمیل و رشته به 09375308900

www.iransama.org

مجری منابع دکتری سراسری و آزاد

منوی موبایل