وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

ابلاغ آیین‌نامه جدید استعداد درخشان دکتری ۹۴ به دانشگاه‌ها

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ابلاغ آیین‌نامه دکتری استعداد درخشان در چند روز آینده خبر داد.

مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس  با اشاره به ابلاغ آیین‌نامه جدید استعدادهای درخشان به دانشگاه‌ها اظهار داشت : آیین‌نامه‌ استعداد درخشان که مدتی پیش ابلاغ شده بود، مورد اعتراض برخی دانشجویان واقع شد و به همین دلیل نیاز به بازنگری داشت که پس از بازنگری تغییراتی دادیم و مصوبات جدید آئین‌نامه به زودی ابلاغ می‌شود.

وی افزود: در آیین‌نامه قبلی میانگین معدل کارشناسی ۱۶ بود که بر اساس تغییرات صورت گرفته، قرار شد دانشگاه‌ها نمرات را تراز بندی کنند و معدل کارشناسی با توجه به تفاوت نظام نمره‌دهی دانشگاه‌های مختلف ترازبندی شود.

شریعتی نیاسر خاطرنشان کرد: همچنین شیوه امتیازدهی به مقالات بر اساس آیین‌نامه، ارتقای دانشگاه بود که این مسئله نیز حذف و مقرر شد جدولی تعبیه شود که متناسب با خود دانش‌آموختگان امتیازدهی صورت گیرد.

معاون آموزشی وزارت علوم در پایان تصریح کرد: نمره زبان در آیین‌نامه قبلی حداقل ۷۰ بود که در آیین‌نامه جدید این نمره به ۵۰ کاهش داده شد.

منبع خبر


اطلاعات تکمیلی در مورد این خبر و سایر اخبار آزمون دکتری با ارسال ایمیل و رشته به 09375308900

www.iransama.org

مجری منابع دکتری سراسری و آزاد

منوی موبایل