وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

تصویب کلیات شیوه نامه پذیرش استعداد درخشان دانشگاه آزاد اسلامی

در اولین جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان شیوه نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان و برگزیدگان علمی برای ورود به دوره‌های تحصیلی بالا‌تر در دانشگاه آزاد اسلامی تصویب شد.

مصطفی صائمیان رئیس اداره فرهنگی و فوق برنامه باشگاه پژوهشگران جوان در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران گفت: اولین جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، به منظور بررسی شیوه نامه جامع پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان و نخبگان و برگزیدگان علمی جهت ورود به دوره‌های تحصیلی بالا‌تر در دانشگاه آزاد اسلامی، بازنگری اساسنامه باشگاه و همچنین بازنگری برنامه استراتژیک، با حضور جمعی از مسولان در محل ستاد مرکزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان برگزار شد.
وی افزود:  در جلسه شیوه نامه اجرایی پذیرش بدون کنکور مورد بحث قرار گرفت و حاضران نقطه نظرات خود را پیرامون آن اظهار داشتند. در پایان این جلسه پس از انجام گفتگو‌ها و تبادل نظر، کلیات شیوه نامه جامع پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان و نخبگان و برگزیدگان علمی برای ورود به دوره‌های تحصیلی بالا‌تر در دانشگاه آزاد اسلامی  مورد تصویب قرار گرفت و درخصوص ۲ بند آن مقرر گردید درجلسه‌ای با حضور معاون آموزشی، پژوهشی و رئیس سنجش و نظارت بررسی مجدد گردد.

 

اطلاعات تکمیلی در مورد این خبر و سایر اخبار آزمون دکتری با ارسال ایمیل و رشته به 09375308900

www.iransama.org

مجری منابع دکتری سراسری و آزاد

منوی موبایل