وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

پذیرش ۷۰۰ دانشجوی دکتری پژوهش محور در دانشگاه آزاد اسلامی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از پذیرش ۷۰۰ دانشجوی دکتری پژوهش محور در بهمن‌ ماه سال جاری خبر داد.

دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، اظهار کرد: براساس مجوز دریافت شده از سوی وزارت علوم فراخوانی در این زمینه صورت گرفت و ثبت نام‌ها انجام شد که در این میان پس از بررسی‌های صورت گرفته حدود دو هزار و ۵۰۰ نفر پرونده‌هایشان واجد شرایط تشخیص داده شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر مراحل نهایی بررسی پرونده‌ها از ابعاد گوناگون همچون نحوه‌ی فعالیت دانشجو، استاد راهنما، کارفرما و غیره توسط دفتر حقوقی دانشگاه آزاد در حال تنظیم است و به محض نهایی شدن بررسی پرونده‌ها آغاز می‌شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پذیرش دانشجوی پژوهش محور در این دوره به صورت بدون آزمون است و پذیرش براساس شرایطی همچون معدل افراد، سوابق علمی و مصاحبه صورت می‌گیرد.

واشقانی فراهانی افزود: پذیرش دانشجوی دکتری پژوهش محور در دانشگاه آزاد اسلامی در این دوره برای کسانی است که در رشته علوم انسانی دارای معدل ۱۸ به بالا و در سایر رشته‌ها نیز معدل ۱۷ به بالا داشته باشند.

وی با تاکید بر این‌که نباید تعداد دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی از ۱۲ هزار نفر تجاوز کند، تصریح کرد: در این راستا با توجه به این موضوع و همچنین این‌که ممکن است همه متقاضیان نتوانند حمایت کارفرما را داشته باشند، بنابراین از دو هزار و ۵۰۰ نفر افراد واجد شرایط در نهایت ۵۰۰ تا ۷۰۰ نفر در بهمن‌ماه به عنوان دانشجوی دکتری پژوهش‌محور در دانشگاه آزاد اسلامی پذیرش می‌شوند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: از سال آینده پذیرش دانشجوی پژوهش‌محور از طریق آزمون صورت می‌پذیرد.

منبع خبر

 

اطلاعات تکمیلی در مورد این خبر و سایر اخبار آزمون دکتری با ارسال ایمیل و رشته به 09375308900

www.iransama.org

مجری منابع دکتری سراسری و آزاد

منوی موبایل