وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

ثبت نام بیش از ۱۰۰ هزار نفر در آزمون دکتری آزاد ۱۳۹۴

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بیش از ۱۰۰ هزار نفر برای شرکت در آزمون دوره دکتری این دانشگاه ثبت نام کرده اند.

سید مجتبی علوی فاضل روز یکشنبه در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا، گفت: ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ساعت ۱۲ شب گذشته ادامه داشت. آمار دقیقی از شمار داوطلبان وجود ندارد اما بالای ۱۰۰ هزار نفر متقاضی حضور در این آزمون بوده اند.قابل ذکر است که با افزایش ظرفیت دکتری ازاد به 12 هزار نفر امسال شانس بسیار خوبی برای پذریش در آزمون دکتری آزاد فراهم شده است.

وی در ادامه گفت: ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد نیز تا شنبه آینده ادامه خواهد داشت و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد برای حضور در این آزمون ثبت نام کنند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه دانشجویان ترم آخر ارشد می توانستند در آزمون دکتری شرکت کنند، گفت: در مقطع دکتری داوطلبان بدون آزمونی که درس خود را در مقطع کارشناسی ارشد تمام نکرده باشند اجازه تحصیل در مقطع دکتری را ندارند اما داوطلبان با آزمونی که حتی ترم آخر کارشناسی ارشد خود را تمام هم نکرده باشند می توانند در آزمون دکتری شرکت کنند.

وی در خصوص داوطلبان دوره دکتری پ‍ژوهش محور، گفت: این دانشجویان باید طرح های خود را از شرکت ها یا ارگان های محتلف سفارش بگیرند و در غیر این صورت اصلا آنها پذیرش نخواهند شد.

وی اظهار کرد: هدف دانشگاه آزاد در دوره دکتری پژوهش محور انجام کار با کیفیت است و به همین دلیل شرایط ورود دانشجویان را بسیار سخت گرفته ایم.

تکمیلی بنیاد ساما: قابل ذکر است که با افزایش ظرفیت دکتری آزاد به 12 هزار نفر امسال شانس بسیار خوبی برای پذیرش در آزمون دکتری آزاد فراهم شده است.

منبع خبر

اطلاعات تکمیلی در مورد این خبر و سایر اخبار آزمون دکتری با ارسال ایمیل و رشته به 09375308900

www.iransama.org

مجری منابع دکتری سراسری و آزاد


منوی موبایل