وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

شرایط ثبت نام بدون آزمون در دکتری دانشگاه آزاد

متقاضيان دوره هاي بدون آزمون مقطع دكتري تخصصي بايد در زمان ثبت نام در اين دوره در مقطع كارشناسي ارشد فارغ التحصيل شده باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علوي فاضل معاون سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد اسلامي گفت: متقاضيان ثبت نام در دوره هاي بدون آزمون دكتري تخصصي باید در زمان ثبت نام در اين دوره در مقطع كارشناسي ارشد فارغ التحصيل شده باشند، لذا آن دسته از داوطلبان به هر دليلي امكان فارغ التحصيل شده در زمان اعلام شده را ندارند، امكان شركت در اين دوره ها را نخواهند داشت.

وی در خصوص شرط معدل ثبت نام اين دوره ها گفت: متقاضيان باید در رشته هاي علوم انساني معدل ۱۸ به بالا و رشته هاي غيرعلوم انساني و رشته مديريت خدمات بهداشتي درماني و حسابداري ۱۷ به بالا را در مقطع كارشناسي ارشد خود كسب كرده باشند.

معاون سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد اسلامي افزود: ضمناً فارغ التحصيلان دوره هاي كارشناسي ارشد پيوسته و دكتري حرفه اي و عمومي نيز حداقل معدل ۱۷ را كسب كرده باشند.

علوي فاضل تأكيد كرد: كليه متقاضيان مي بايست حداقل نمره پايان نامه شان ۱۸.۵ باشد و حداكثر در ۶ نيمسال فارغ التحصيل شده و فاقد دروس معادلسازي باشند.

وي درخصوص مقالات چاپ شده داوطلبان گفت: اين دسته از داوطلبان لازم است كليه مقالات و توليدات علمي چاپ شده خود در مجلات ISI يا ISC و مجلات علمي پژوهشي فارسي زبان و غيرفارسي زبان داخلي يا خارجي و مقالات ارائه شده در كنفرانسها و همايشهاي داخلي و خارجي خود را بصورت فايل PDF در صفحه ثبت نام ارسال كنند.

معاون سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد اسلامي در پايان تأكيد كرد: با توجه به اينكه ملاك رتبه بندي اوليه متقاضيان دوره بدون آزمون نمرات معدل، پايان نامه، رشته فارغ التحصيلي و فعاليت هاي علمي پژوهشي داوطلبان است؛ لذا هرگونه ثبت يا ارسال اطلاعات نادرست منجر به حذف داوطلب از پردازش خواهد بود.

منبع خبر

اطلاعات تکمیلی در مورد این خبر و سایر اخبار آزمون دکتری با ارسال ایمیل و رشته به 09375308900

www.iransama.org

مجری منابع دکتری سراسری و آزاد


منوی موبایل