وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

روند پذیرش داوطلبان دوره های دکتری پژوهش محور

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد با بیان اینکه برای دوره‌های پژوهش محور ۱۹۵۰ نفر واجد شرایط شدند، روند پذیرش داوطلبان این دوره را تشریح کرد.

ابراهیم واشقانی‌فراهانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در رابطه با دوره‌های پژوهش محور گفت: تا امروز تقریبا در حدود ۲هزار و ۴۰۰ نفر برای ورود به دوره‌های پژوهش محور ثبت‌نام کردند که از این تعداد تقریبی نزدیک به هزار و ۹۵۰ نفر داوطلب ورود به این دوره از نظر معدل واجد شرایط بودند.

وی افزود: کسانی که برای ورود به این دوره‌ها شرایط لازم را داشتند، گروه‌بندی شدند و معاونت سنجش و پذیرش پرونده‌های آنان را به معاونت پژوهشی ارجاع داده‌است.

فراهانی تاکید کرد: در ادامه کارگروه‌های تخصصی تشکیل می‌شود تا بحث مصاحبه انجام شود.

لازمه مصاحبه با داوطلبان این است که آنها همراه با استاد راهنمایی که راهنمایی این دانشجویان را به عهده گرفته باید یک قراداد با دستگاه‌های دولتی، بخش خصوصی یا افراد و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی که دارای اعتبار پژوهشی برای یک موضوع خاص هستند، داشته باشند.

وی اظهار داشت: اگر داوطلبان شرایطی را که گفته شد داشته باشند از آنها دعوت می‌شود تا برای مصاحبه اقدام کنند و پس از آن یک جمع بندی و امتیاز بندی انجام می‌شود که این موضع بر اساس نمره کل که نمره پایان نامه آنهاست و بر اساس سوابق علمی و پژوهشی و همچنین نمره مصاحبه‌ای که داشتند، انجام خواهد شد و پس از آن اعلام پذیرش خواهیم داشت.

فراهانی گفت: امیدواریم بتوانیم این فرآیند را به‌گونه‌ای انجام دهیم که داوطلبان ورود به این دوره‌ها از بهمن‌ماه بتوانند تحصیل خود را آغاز کنند.

منبع خبر

اطلاعات تکمیلی در مورد این خبر و سایر اخبار آزمون دکتری با ارسال ایمیل و رشته به 09375308900

www.iransama.org

مجری منابع دکتری سراسری و آزاد


منوی موبایل