وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

اعلام زمان تکمیل ظرفیت دکتری آزاد93-94

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به نزدیک شدن به مرحله سوم تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد باید بگویم که دفترچه کارشناسی ارشد و دکتری مرحله سوم تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد هنوز آماده نیست.
 وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه چه زمانی دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد آماده می‌شود، چرا که داوطلبان زیادی متقاضی شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد هستند، اظهار داشت: در اواسط هفته  آینده زمان تکمیل ظرفیت مرحله سوم دانشگاه آزاد مشخص می شود.
گفتنی است همچنین دکتر میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، در نشست هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان قم ، از احتمال پذیرش بهمن ماه خبر داد و گفت: براساس برنامه دانشگاه آزاد، این دانشگاه باید تا پایان سال ۹۴، ۵۲۹هزار دانشجوی تحصیلات تکمیلی داشته باشد. اما با وجود این که هنوز برنامه مورد اشاره به پایان نرسیده است، با احتساب پذیرش‌هایی که در بهمن‌ سال جاری خواهیم داشت به این عدد نزدیک خواهیم شد.

منبع خبر

اطلاعات تکمیلی در مورد این خبر و سایر اخبار آزمون دکتری با ارسال ایمیل و رشته به 09375308900

www.iransama.org

مجری منابع دکتری سراسری و آزاد


منوی موبایل