وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

تعلق 50 سهمیه ارشد و دکتری برای امیرکبیر

خبرنامه دانشجویان ایران: ستاری گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری۵۰ سهمیه فوق لیسانس و دکتری را برای دانشجویان دانشگاه امیرکبیر، جهت بورس در نظر گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری صبح امروز طی بازدید از دانشگاه امیرکبیر و با حضور در جمع معاونان و مسئولان این دانشگاه با سخنرانی در سالن همایشهای این دانشگاه گفت: طی بازدید از بدنه دانشگاه امیر کبیر باید بگویم که این دانشگاه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارتباط زیادی ندارد و من اظهار تاسف می‌کنم که چرا جهت بازدید زود‌تر به این دانشگاه نیامدم.
وی افزود: در بحث مرکز رشد این دانشگاه باید بگویم که هم اکنون معاونت این آمادگی را دارد که میزان دو میلیارد تومان وام جهت این امر به دانشگاه بدهد.
ستاری تصریح کرد: به مسئولین این دانشگاه می‌گویم که هر چه سریع‌تر با مرکز نوآوری (صندوق نوآوری) صندوق پژوهشی ارتباط برقرار کنم تا ارتباط بیشتری این دانشگاه با معاونت و زیر مجموعه‌های آن برقرار کند.
ستاری اظهار داشت: در بحث پروژه‌های تجاری هیچ محدودیتی وجود ندارد و این نکته را نیز باید بگویم که هم اکنون می‌توانیم ۵۰ سهمیه جهت بورس دانشجویان این دانشگاه در مقطع فوق لیسانس و دکتری کنار بگذاریم.

منبع خبر

 

اطلاعات تکمیلی در مورد این خبر و سایر اخبار آزمون دکتری با ارسال ایمیل و رشته به 09375308900

www.iransama.org

مجری منابع دکتری سراسری و آزاد

منوی موبایل