وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

ارتقاء آموزشی در گرو توسعه دوره دکتری تخصصی است

ساختمان جدید دانشکده علوم و فناوری‌های نوین و مرکز تحقیقات واحد علوم دارویی دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز با حضور دکتر باقر لاریجانی قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علوم پزشکی و دکتر رضایت رئیس واحد علوم دارویی دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر باقر لاریجانی با تاکید بر توانمندی دانشکده علوم دارویی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: واحد علوم دارویی از واحدهای خوب دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور بوده و مجموعه کارهایی که در این واحد دانشگاهی در حال انجام است، نشان دهنده این است که دکتر رضایت مجموعه پویایی را در واحد علوم دارویی اداره می‌کند و در حال پیگیری گسترش قسمت‌های مختلف آن است.

وی از راه اندازی دو دانشکده داروسازی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی دامغان و آمل در آینده نزدیک خبر داد و افزود: داشتن دیدگاه بین رشته‌ای و راه اندازی دانشکده بین رشته‌ای در واحد علوم دارویی دیدگاه بسیار خوبی بوده که موجب توسعه علم در دهه‌های اخیر شده است.

وی خواستار انعقاد قرارداد همکاری با داروخانه‌های سطح بالا و افزایش همکاری با دانشکده پزشکی شد و گفت: ویژگی رشته‌های پزشکی این است که در تعامل با یکدیگر ساماندهی می‌شوند و می توان با برنامه ای دقیق توسعه همزمان آنها را اجرایی کرد.

ارتقای آموزشی در گرو توسعه دوره دکتری تخصصی است

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علوم پزشکی یادآور شد: خوشبختانه ما در دانشکده داروسازی چرخه نسبتا کاملی از علم داریم و در آموزش نیز فعال هستیم، اما باید جذب دانشجویان دکترای تخصصی که ما را در چالش علمی قرار می‌دهد و باعث رشد دانشگاه‌ها می‌شود افزایش یابد. همچنین ارتقای آموزش در گرو توسعه دوره دکترای تخصصی است و ما باید در دهه ارتقای کیفیت در دانشگاه آزاد اسلامی این موضوع را جدی بگیریم.

وی خواستار ارتقای هرم هیات علمی نسبت به دانشجو شد و با تاکید بر افزایش تعداد مقالات علمی- پژوهشی در سطح بین‌المللی، با بیان اینکه نگاه دکتر رضایت، نگاهی تولیدمحور و بسیار ارزشمند است، گفت: با توجه به اهمیت و بزرگی واحد علوم دارویی باید محصولات دارویی این واحد افزایش یافته به طوری که تا سال آینده حداقل 20 محصول جدید تولید شود.

لاریجانی بر همکاری واحد داروسازی در راستای راه اندازی رشته‌های مشترک با دانشگاه‌های خارجی تاکید کرد و تبادل استاد و دانشجو و برگزاری دوره‌های مشترک را یادآور شد.

در ادامه این مراسم جمعی از دست اندرکاران واحد علوم دارویی که نقش موثری در راه اندازی مرکز تحقیقات این واحد دانشگاهی داشتند با اعطای هدایا و لوح‌هایی تقدیر شدند.

بر اساساین گزارش ساختمان جدید دانشکده علوم و فن آوری نوین مجهز به پنج آزمایشگاه و 12 کلاس درس جدید است که از این مجموع تاکنون دو آزمایشگاه آن به بهره برداری رسیده است. همچنین فضای جدید دانشکده در متراژی حدود 880 متر مربع احداث شده است، این دانشکده از حضور دو هزار و 300 دانشجو در سه مقطع کار‌شناسی و هفت مقطع کار‌شناسی ارشد بهره می برد.

 

اطلاعات تکمیلی در مورد این خبر و سایر اخبار آزمون دکتری با ارسال ایمیل و رشته به 09375308900

www.iransama.org

مجری منابع دکتری سراسری و آزاد

منوی موبایل