وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

ساعت24 روز اول آبان1393:پایان مهلت انتخاب و ویرایش انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: براساس اطلاعیه‌های مورخ 20 و 27 مهرماه سازمان سنجش در مورد ظرفیت‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته‌های تحصیلی، داوطلبانی که در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز 93 ثبت‌نام و شرکت کرده‌اند و در اعلام نتایج پذیرفته نشده‌اند و همچنین داوطلبانی که تاکنون موفق به انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت نشده‌اند، تا ساعت 24 فردا (اول آبان‌ماه) مهلت دارند به سایت سازمان سنجش  مراجعه و نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های مورد علاقه اقدام کنند.

وی افزود: آن دسته از داوطلبانی که اقدام به انتخاب رشته کرده‌اند، اما نیاز به اصلاح و ویرایش انتخاب رشته خود دارند در این فرصت مهلت دارند، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: تا ساعت 8 صبح امروز 30 مهرماه 12 هزار و 688 داوطلب انتخاب رشته کرده‌اند، ظرفیت پذیرش این انتخاب رشته 580 نفر است.

توکلی با اشاره به پایان مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد نیز گفت: براساس زمان اعلام شده مهلت انتخاب رشته براساس اطلاعیه ظرفیت‌های جدید و تکمیل ظرفیت‌های برخی از کدرشته‌های تحصیلی آزمون دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته 93 شب گذشته پایان یافت.

وی با بیان اینکه ظرفیت پذیرش این انتخاب رشته 24 هزار و 800 نفر است، اضافه کرد: براساس آمار اولیه گزارش شده 63 هزار و 91 داوطلب برای این آزمون انتخاب رشته کرده‌اند، آمار نهایی اعلام خواهد شد.

 

اطلاعات تکمیلی در مورد این خبر و سایر اخبار آزمون دکتری با ارسال ایمیل و رشته به 09375308900

www.iransama.org

مجری منابع دکتری سراسری و آزاد

منوی موبایل