وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

فرصتهای مناسب پژوهشی در دانشگاه آزاد اصفهان

پیام نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فعالیت‌های پژوهشی این دانشگاه اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش اساتید و دانشجویان دانشگاه توانسته‌ایم فعالیت‌های خوبی در ارتباط با کارهای پژوهشی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در ارتباط با فعالیت‌ در امور گلخانه به خوبی عمل کرده‌ و بذر گلخانه‌ای زیادی در این دانشگاه تولید کرده‌ایم، در ارتباط با بذر گوجه، خیار، فلفل و... فعالیت‌های خوبی شکل گرفته و پیشرفت‌های بسیار چشمگیری حاصل شده است.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان تاکید کرد: با فعالیت در زمینه تولید این بذرها کشور از واردات بی‌نیاز شده که کمک خوبی به اقتصاد کشور نیز می‌کند، ایران هشتمین کشوری است که به تکنولوژی تولید این بذرها دست پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 6 پژوهشکده در این دانشگاه وجود دارد که مجوزهای لازم را دریافت کرده‌اند و فعالیت می‌کنند، گفت: تمامی امکانات را در اختیار این مراکز پژوهشی قرار داده‌ایم تا به انجام کارهای علمی، تحقیقاتی و پژوهشی بپردازند.

نجفی عنوان کرد: در راستای گسترش فعالیت‌های علمی تفاهمنامه‌هایی با کشورهای مختلف همچون آلمان، ازبکستان، قزاقستان، افغانستان، اوگاندا و ... داریم و در حال گسترش روابط با کشورهای مختلف در زمینه‌های علمی و پژوهشی هستیم.

وی تصریح کرد: نیاز است کیفیت آموزشی افزایش یابد تا فارغ‌التحصیلان دانشگاهی توانمندی وارد بازار کار شوند و ما نیز در این دانشگاه با اجرای برنامه‌های مختلف علمی و پژوهشی همین هدف را دنبال می‌کنیم.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930729001733#sthash.9JAESsU4.dpuf

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان گفت: در حال گسترش روابط با کشورهای مختلف در زمینه های علمی و پژوهشی هستیم و در همین راستا  تفاهمنامه هایی با کشورهای مختلف همچون آلمان، ازبکستان و قزاقستان در دست اقدام داریم.

پیام نجفی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فعالیت های پژوهشی این دانشگاه اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش اساتید و دانشجویان دانشگاه توانسته ایم فعالیت های خوبی در ارتباط با کارهای پژوهشی داشته باشیم.
وی ادامه داد: در ارتباط با فعالیت در امور گلخانه به خوبی عمل کرده و بذر گلخانه ای زیادی در این دانشگاه تولید کرده ایم، در ارتباط با بذر گوجه، خیار، فلفل و... فعالیت های خوبی شکل گرفته و پیشرفت های بسیار چشمگیری حاصل شده است.
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان تاکید کرد: با فعالیت در زمینه تولید این بذرها کشور از واردات بی نیاز شده که کمک خوبی به اقتصاد کشور نیز می کند، ایران هشتمین کشوری است که به تکنولوژی تولید این بذرها دست پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 6 پژوهشکده در این دانشگاه وجود دارد که مجوزهای لازم را دریافت کرده اند و فعالیت می کنند، گفت: تمامی امکانات را در اختیار این مراکز پژوهشی قرار داده ایم تا به انجام کارهای علمی، تحقیقاتی و پژوهشی بپردازند.

اطلاعات تکمیلی در مورد این خبر و سایر اخبار آزمون دکتری با ارسال ایمیل و رشته به 09375308900

www.iransama.org

مجری منابع دکتری سراسری و آزاد

منوی موبایل