وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

آخرین اخبار از تکمیل ظرفیت دکتری 93-94

سازمان سنجش آموزش کشور  با انتشار اطلاعیه ای ظرفیت های پذیرش دکتری تخصصی  سالتحصیلی ۹۳ – ۹۴  را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است :

سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور بدین‌وسیله‌ به ‌اطلاع‌ داوطلبان‌ شرکت کننده در آزمون ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۳ می‌رساند، نظر به‌ اینکه‌ بعضی از دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی پس از اعلام نتایج نهایی آزمون برای‌ پذیرش‌ دانشجو اعلام‌ ظرفیت‌ نموده‌اند و یا ظرفیت برخی از کدرشته‌ محل‌های تحصیلی آزمون مذکور تکمیل نگردیده است، لذا کلیه داوطلبانی که در آزمون مذکور ثبت‌نام و شرکت نموده‌ و در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون که در شهریورماه اعلام گردیده است قرار نگرفته‌اند، براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) آزمون مذکور و همچنین اطلاعیه‌های ثبت‌نام می‌توانند از تاریخ ۲۰/۷/۹۳ الی ۲۷/۷/۹۳ به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و با توجه به جداول پیوست این اطلاعیه برحسب مورد نسبت به انتخاب کدرشته ‌محل‌های تحصیلی (حداکثر ۵ کدرشته محل) مطابق رشته امتحانی خود اقدام نمایند.

* موارد قابل‌ توجه:

1‌- گزينش‌ نهايي‌ در هر يك‌ از كدرشته‌‌هاي تحصيلي‌ اعلام شده در اين اطلاعيه، مطابق‌ شرايط و ضوابط مندرج‌ در دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (شماره 2) و اطلاعیه‌های قبلی آزمون‌ مذكور انجام‌ خواهد شد. 
2‌-‌ آن‌دسته‌ از داوطلباني‌ كه‌ اسامي‌ آنان‌ در شهريور ماه 93 به‌ عنوان‌ پذيرفته‌‌شده‌ نهايي‌ در يكي‌ از كدرشته‌محل‌هاي‌ تحصيلي ‌(اعم از دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، غیرانتفاعی، پرديس خودگردان، پیام‌نور) اعلام‌ شده است‌ حق‌ انتخاب كدرشته محل‌هاي مندرج در اين اطلاعيه را ندارند.
3- آن دسته از داوطلبانی که در جلسه آزمون حاضر بودند (به جز داوطلبان بند 2 فوق) در اين مرحله مجاز به انتخاب رشته خواهند بود.
4‌- نيمسال پذيرش دانشجو در هريك از كدرشته محل‌هاي مندرج در اين اطلاعيه متناسب با امكانات و نظر دانشگاه يا مؤسسه محل قبولي، در اولین ترم تحصیلی ممکن خواهد بود.
5- نتايج چند برابر ظرفيت كدرشته محل‌‌هاي مندرج در اين اطلاعيه در اواسط آبان ماه از طريق سايت اينترنتي اين سازمان براي انجام مراحل مصاحبه دانشگاه‌ها اعلام خواهد شد.

اصلاحیه

پیرو اطلاعیه مورخ ۲۰/۷/۹۳ این سازمان در خصوص پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری (نیمه متمرکز) سال ۱۳۹۳ بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون مذکور می‌رساند، اصلاحیه اطلاعیه مذکور در روز یکشنبه مورخ ۲۷/۷/۹۳ بر روی سایت اینترنتی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org  قرار داده می‌شود. لذا داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب رشته‌های تحصیلی خود در این مرحله اقدام نموده‌اند، می‌توانند در مرحله ویرایش نسبت به تغییر و یا اصلاح اولویتهای انتخابی خود اقدام نمایند.

اطلاعات تکمیلی در مورد این خبر و سایر اخبار آزمون دکتری با ارسال ایمیل و رشته به 09375308900

www.iransama.org

مجری منابع دکتری سراسری و آزاد

منوی موبایل