وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

پذیرش دانشجوی دکتری اقتصاد در پردیس دانشگاه یزد

مدیرگروه علوم اقتصادی دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری دانشگاه یزد، از پذیرش دانشجو در رشته دکتری علوم اقتصادی در پردیس دانشگاه یزد خبر داد.

او افزود: جوامع اسلامی هم به هر میزان که از فرهنگ اصیل اسلامی خود دور شده باشند در زندگی اقتصادی بیشتر دچار مشکل هستند.مشکلاتی مانند روی آوری به بانکداری ربوی که جامعه ما باوجود تغییر پوسته بانکداری هنوز در عمل و محتوا چندان از بانکداری ربوی فاصله نگرفته است و بخش عمده‌ای از مشکلات اقتصادی جامعه ما از اینجا ناشی می‌شود.

مدیر گروه علوم اقتصادی دانشگاه یزد گفت: پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها که می‌توانند تا حد زیادی از قیود دانشگاه‌های معمولی‌‌‌ رها باشند و مستقل بیاندیشند و مستقل عمل کنند می‌توانند نقشی مناسب در زمینه آموزش و پژوهش اقتصاد ایفا کنند و با توجه به اینکه اقتصاد اسلامی یک موضوع بین رشته‌ای با افقی روشن و امیدوارکننده است، همکاری دانشمندان در زمینه‌های مختلف را می‌طلبد.

او درباره سرفصل‌های ارائه شده این دوره گفت: در این رشته در هر ترم و هر ورودی ۶ واحد مشترک است و بعد از آن ۱۳ گرایش مطرح است که براساس هر گرایش دروس تخصصی مربوطه ارائه می‌شوند.

 

اطلاعات تکمیلی در مورد این خبر و سایر اخبار آزمون دکتری با ارسال ایمیل و رشته به 09375308900

www.iransama.org

مجری منابع دکتری سراسری و آزاد


منوی موبایل