وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

جذب 100 عضو هیئت علمی/ترمیم هرم هیئت علمی واحدهای آموزشی

معاون هماهنگی دانشگاه‎های آزاد لرستان گفت: بیش از 2000 عضو هیئت علمی با ما همکاری می‎کنند.

بهروز دوستی درباره جذب اعضای هیئت علمی این دانشگاه، افزود: دبیرخانه جذب هیئت علمی در دانشگاه‎های آزاد لرستان فعال بوده و در فراخوان جدید 100 عضو هیئت علمی دکتری و دانشجوی دکتری جذب خواهیم کرد.

وی بیان کرد: براساس بخش‎نامه‎ای که به دست ما رسیده فقط تا پایان آبان ماه برای جذب این اعضای هیئت علمی مهلت داریم.

این مقام مسئول اظهار کرد: اگر نتوانیم تا پایان آبان ماه برای برخی از رشته‎ها عضو هیئت علمی جذب کنیم، این رشته‎ها از دانشگاه‎های ما حذف خواهند شد.

دوستی اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 400 عضو هیئت علمی تمام وقت و 15 نفر نیمه وقت با دانشگاه‎های آزاد لرستان همکاری می‎کنند.

معاون هماهنگی دانشگاه‎های آزاد با بیان اینکه سرانه ما در جذب عضو هیئت علمی استاندارد است، ادامه داد: سرانه دانشگاه‎های آزاد لرستان در این خصوص یک به 80 بوده و به ازای هر 80 دانشجو یک عضو هیئت علمی و استاد با این مرکز و واحدهای آموزشی همکاری می‎کنند.

وی با بیان اینکه در مجموع 2130 عضو هیئت علمی در کل دانشگاه‎های آزاد لرستان با ما همکاری می‎کنند، خاطرنشان کرد: همچنین 1675 استاد حق‎التدریس در دانشگاه‎های آزاد لرستان مشغول به فعالیت هستند.

معاون هماهنگی دانشگاه‎های آزاد لرستان تصریح کرد: هرم هیئت علمی این مراکز و واحدهای آموزشی در حال ترمیم بوده و تعداد این اعضا در دانشگاه‎های آزاد استان نسبت به دیگر دانشگاه‎ها بسیار خوب است.

وی گفت: برای ارتقاء اساتید مربی به استادیار مجوز ادامه تحصیل 100 نفر از اساتید واحدهای خرم‎آباد و بروجرد را صادر کرده‎ایم به طوری که امسال تعداد این استادیارها در استان به 50 نفر خواهد رسید.

اطلاعات تکمیلی در مورد این خبر و سایر اخبار آزمون دکتری با ارسال ایمیل و رشته به 09375308900

www.iransama.org

مجری منابع دکتری سراسری و آزاد

منوی موبایل