وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

بررسی پرونده بورسیه‌های بدون آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی / تحصیل رایگان در دوره‌های پژوهش محور

حمید میرزاده ظهر امروز شنبه با برگزاری نشستی خبری به سوالات برخی خبرنگاران پاسخ داد. وی در این نشست با بیان اینکه این دانشگاه هم اکنون دارای ۳۷ هزار استادیار به بالاست و هر سال نیز پنج هزار هیات علمی به جمع استادان دانشگاه آزاد افزوده می شود گفت: تامین وام برای کارکنان دانشگاه آزاد به مبلغ ۴۰ میلیون تومان و اعضای هیأت علمی با مبلغ ۶۰ میلیون تومان طی قراردادی با سیستم بانکی به صورت وام ارزان قیمت در نظر گرفته شده است. در این زمینه، دانشجویان مقطع دکتری ۱۰ میلیون تومان، دانشجویان کارشناسی ارشد ۵۰ میلیون تومان و دانشجویان کارشناسی ۲.۵ میلیون تومان وام دریافت می کنند.  از سوی دیگر وام ۱۰ میلیون تومانی وام ازدواج برای دانشجویان دانشگاه آزاد با بهره ۱۱ درصدی اختصاص داده شده و دانشجویانی که از ۶ شهریورماه سال جاری عقد کرده باشند می توانند از شرایط این وام بهره مند شوند.

وی در ادامه از عدم دریافت شهریه از دانشجویان دکتری پژوهش محور خبر داد و افزود: ثبت نام از متقاضیان پذیرش در دکتری پژوهش محور از سه شنبه هفته جاری آغاز می شودوشهریه این دانشجویان 100 درصد رایگان خواهد بود.قابل ذکر است که ۵۰ درصد این شهریه را خود دانشگاه و ۵۰ درصد باقیمانده را استاد از طریق اعتبار پژوهشی پرداخت می کند.

ایشان درباره تحصیل بورسیه های مسئله دار در این دانشگاه گفت: برخی از افراد بدون آنکه در کنکورهای دانشگاه آزاد شرکت کنند و حتی بدون ارائه سابقه تحصیل خود در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در کلاسهای درس حاضر شدند.

به گزارش مهر، میرزاده در پایان این نشست خبری سه دعا کرد و گفت: اول برای سلامتی مقام معظم رهبری و دوم برای آمدن باران دعا می کنم. در دعای سوم از خداوند می خواهم که ما را نسبت به یکدیگر خوش بین کند و هم افزایی بیشتری داشته باشیم.

 

اطلاعات تکمیلی در مورد این خبر و سایر اخبار آزمون دکتری با ارسال ایمیل و رشته به 09375308900

www.iransama.org

مجری منابع دکتری سراسری و آزاد

منوی موبایل