وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

درخواست ایجاد دکتری رشته مدیریت اجرایی پنج سال در نوبت بررسی وزارت علوم

وظیفه دوست، خلاء مقطع دکتری مدیریت اجرایی در ایران را دلیل خروج دانشجویان علاقمند به ادامه تحصیل در این رشته به خارج از کشور دانست و تصریح کرد: در سرفصل های مقطع دکتری مدیریت اجرایی و DBA برمحوریت کاربردی و تجربی مدیریت اجرایی تأکید فراوانی شده است.این سرفصلها حدود ۵ سال پیش به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارائه شده است که به دلیل تحول در رشته‌های علوم انسانی تاکنون با آن موافقت نشده است.

حسین وظیفه دوست مدیرگروه مدیریت اجرایی دانشکده مدیریت و اقتصاد واحد علوم و تحقیقات، به علاقمندی فارغ التحصیلان فنی و مهندسی و علوم پایه برای ادامه تحصیل در رشته مدیریت اجرایی اشاره کرد و گفت: دانشجویان این رشته به دلیل احساس نیاز به کسب توانایی مدیریتی در رشته و به تبع آن شغل خود قدم در این رشته نهاده اند، این خود سبب علاقه و تلاش مضاعف آنها در فراگیری علم و درنتیجه افزایش کیفیت در این رشته می‌شود.

وظیفه دوست به انجمن علمی - دانشجویی مدیریت اجرایی که فعالیت آن از سه سال پیش در واحد علوم و تحقیقات آغاز شده است اشاره کرد و افزود: این انجمن توسط دانشجویان رشته مدیریت اجرایی اداره می‌شود که از جمله فعالیت و اقدامات آن می‌توان به هماهنگی ها و برگزاری همایش‌های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی در واحد علوم و تحقیقات و دیگر واحدهای دانشگاهی،همکاری‌های این گروه با سازمان‌ها و مراکزی مانند وزارت نفت، شرکت گاز و شرکت آب و فاضلاب در قالب حمایت از پایان نامه‌ها اشاره کرد.

وظیفه دوست افزود: در راستای این هدف گروه مدیریت اجرایی واحد علوم و تحقیقات برنامه هایی را برای برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی مدیریت اجرایی، ایجاد پژوهشکده مدیریت اجرایی که می‌تواند سهم بسزایی از بودجه پژوهشی دستگاه‌ها و سازمان‌ها را به خود اختصاص دهد و راه اندازی مجموعه مشاوره مدیریت را به دانشکده مدیریت و اقتصاد واحد علوم و تحقیقات ارائه کرده است.


اطلاعات تکمیلی در مورد این خبر و سایر اخبار آزمون دکتری با ارسال ایمیل و رشته به 09375308900

www.iransama.org

مجری منابع دکتری سراسری و آزاد


منوی موبایل