وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

مهلت مجدد ثبت‌نام در آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی از فردا آغاز می‌شود

مهلت ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی رشته های علوم پایه پزشکی و بهداشت، داروسازی، دندانپزشکی و طب سنتی سال تحصیلی 94 -  93  به پایان رسیده است و داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند یا می خواهند اطلاعات فرم ثبت نام خود را ویرایش و مدارک ارسالی را تکمیل کنند می توانند از ساعت 9 صبح 5 مهر تا روز 9 مهر و ساعت 23 به منظور ثبت نام، ویرایش اطلاعات و تکمیل مدارک به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه کنند.

داوطلبان باید توجه داته باشند که انتقال و جابجائی در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) ممنوع است.

آزمون تمام رشته ها به صورت متمرکز توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی در 9 شهر تهران، اصفهان، تبریز، شیراز، مشهد ، اهواز، کرمان و کرمانشاه برگزار خواهد شد و کارت آزمون نیز در روزهای 29 و 30 مهرماه به صورت اینترنتی توزیع می شود.

تاریخ برگزاری آزمون نیز در روز اول آبان ماه برگزار شده و کلید اولیه در ساعت 18 روز 8 آبان و کلید نهایی در روز 25 آبان منتشر خواهد شد.

مهلت مقرر اعتراض داوطلبان نیز از 7 تا 10 آبان و تنها به صورت اینترنتی خواهدبود.

تاریخ اعلام اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون (دو برابر ظرفیت) و انتخاب محل تحصیل به صورت اینترنتی در 12 آذرماه خواهدبود و پذیرفته شدگان در این دوره در روزهای 23 تا 29 آذرماه باید در مرحله دوم شرکت کنند.

البته باید توجه نمود که نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی و بهداشت، داروسازی، دندانپزشکی و طب سنتی سال تحصیلی 94 - 93 در چهارم بهمن ماه 93 اعلام می شود.

اطلاعات تکمیلی در مورد این خبر و سایر اخبار آزمون دکتری با ارسال ایمیل و رشته به 09375308900

www.iransama.org

مجری منابع دکتری سراسری و آزاد


منوی موبایل