وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

جذب دانشجوی دکتری رباتیک از بهمن امسال/راه‌اندازی پارک علم و فناوری دانشگاه

 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام راه اندازی رشته رباتیک در مقطع دکتری این دانشگاه و جذب دانشجو در این رشته از بهمن ماه امسال افزود: بزودی زمینه تبدیل دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین به قطب علمی کشور فراهم خواهد شد.

میرزاده افزود: با دستیابی به این دانش می‌توان منافع علمی چند وجهی زیادی به دست آورد و به همین دلیل دستاورد افرادی که در این مسابقات ایران را صاحب مقام و مدال کرده‌اند، بسیار ارزنده است،درحالی که متاسفانه برخی افراد که با این مسایل آشنا نیستند انجام چنین کارهایی تفننی و تفریحی است؛ در حالی که

میرزاده به دستاورد دانشجویان قزوین در طراحی و ساخت خودروهای خورشیدی هاوین اشاره کرد و گفت: هم اکنون معضل زیست محیطی آلودگی هوا یکی از مشکلات پیش روی بشریت است،بنابراین طراحی و ساخت خودروهای خورشیدی مانند هاوین ۲ می‌تواند تا حدودی گره گشای این مشکل باشد اما این خودرو به شرطی می‌تواند قابل رقابت با سایر محصولات باشد که سرمایه‌گذاری خوبی برای آن انجام شود.

وی، ابلاغ سیاست‌های علم و فناوری توسط مقام معظم رهبری را یک حرکت جدید در ایران عنوان کرد و گفت: بر اساس این ابلاغیه باید تا پایان چشم انداز ۱۴۰۴، پنجاه درصد تولید ناخالص ملی کشور از حرکت دانش محور و تولید محصولات فناورانه باشد؛ کاری که اغلب کشورهای پیشرو سال‌ها پیش در آن ورود پیدا کرده‌اند.

وی اظهار امیدواری کرد که پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد بزودی راه‌اندازی شود.

رییس دانشگاه آزاد همچنین اعلام کرد: این دانشگاه هم اکنون ۵۰ مرکز رشد دارد که تا سال آینده تعداد این مراکز به ۱۵۰ مرکز خواهد رسید. در این مراکز ۳۰۸ شرکت فناور مستقر هستند که تعداد این شرکتها تا سه سال آینده به ۸۰۰ شرکت خواهند رسید.

وی یک خبر خوب دیگر نیز داشت.اینکه با بانک پاسارگاد قرار داد بسته‌ شده تا از واحدهای پیشرو در این زمینه حمایت تسهیلاتی در قالب وام شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: هم اکنون یکی از مشکلات اساسی دانشگاه آزاد داشتن وابستگی‌ شدید به شهریه‌های دانشجویی است که با توسعه شرکت‌های دانش بنیان و فراهم شدن زیرساخت‌های آن در پنج سال آینده این مشکل نیز برطرف خواهد شد.


اطلاعات تکمیلی در مورد این خبر با ارسال ایمیل و رشته به 09375308900

www.iransama.org

مجری منابع دکتری سراسری و آزاد


 

منوی موبایل