وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

مقطع دکتری به جنوبشرق استان تهران رسید

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی شیبانی عصر روز گذشته در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه جنوبشرق استان تهران با اشاره به ظرفیت های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا اظهار داشت: این واحد دانشگاهی با درجه دانشگاهی جامع و سابقه درخشان بیش از 29سال، به عنوان بزرگترین مجتمع آموزش عالی جنوب شرق استان تهران میزبان دانشجویان وعلاقه مندان به تحصیلات تکمیلی است.

این مسئول افزود: زمینی برای احداث مقطع تحصیلات تکمیلی برای تحصیل جوانان منطقه در رشته های مختلف در نظر گرفته شده که در صورت همکاری مسئولان و تأییدیه های مربوطه، می تواند به رشد و بالندگی جنوب شرق استان تهران کمک کند.

وی ادامه داد: تحصیل صدها دانشجو در مقاطع مختلف و رشته های گوناگون در دانشگاه های شهرهای ورامین، پیشوا و قرچک، نویدبخش آینده روشن برای دیار 15 خرداد را دارد به طوری که هم اکنون نیز اندیشمندان و نخبگان برجسته ای از دانشگاه های این منطقه به کشور معرفی شده اند.

شیبانی با اشاره به دستاوردهای حوزه نانو دانشگاه آزاد اسلامی ورامین گفت: نهاد ترویجی نانو این واحد دانشگاهی در سال 91  راه اندازی  و در چهارمین دوره جشنواره نانو که با حضور 6 هزار و 240 نفر در 23 استان کشور به صورت همزمان و سراسری برگزار گردید، ترویجی رتبه دوم را کسب کرد.

این مسئول با اشاره به راه اندازی و تصویب چند رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا متذکر شد: با موافقت وزارت علوم و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد، مهندسی برق الکترونیک، مهندسی عمران (سازه)، مهندسی مکانیک (تبدیل انرژی)، مهندسی مکانیک (ساخت وتولید)، مهندسی مکانیک (طراحی کاربردی) ، مهندسی منابع طبیعی (جنگلداری) ، مهندسی منابع طبیعی (مرتع داری) ،مهندسی کامپیوتر(نرم افزار) ،حقوق جزا و جرم شناسی، مترجمی زبان انگلیسی، زیست فناوری (بیوتکنولوژی) گرایش میکروبی، روان شناسی بالینی، روان شناسی شخصیت ، علوم اجتماعی (جامعه شناسی، ریاضی کاربردی ومدیریت ورزش به عنوان رشته های جدید کارشناسی ارشد و تغذیه دام و اصلاح نژاد دام در مقطع دکتری اقدام به پذیرش دانشجو در مهرماه می کنند.

 

اطلاعات تکمیلی در مورد این خبر با ارسال ایمیل و رشته به 09375308900

www.iransama.org

مجری منابع دکتری سراسری و آزاد

منوی موبایل