وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

زمان تکمیل ظرفیت کنکور دکتری ۹۳

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، دکتر حسین توکلی افزود: اطلاعیه سازمان سنجش در این باره روز دوشنبه ۲۱ مهرماه در پیک سنجش منتشر می شود.
وی افزود: کلیه داوطلبانی که در دوره دکتری سال ۹۳ ثبت نام و شرکت کرده اند و در اعلام نتایج نهایی پذیرفته نشده اند می توانند بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه انتخاب رشته و مندرجات اطلاعیه در این مرحله شرکت کنند.
پیش از این سازمان سنجش اعلام کرده بود که در صورتی که مقرر شود نسبت به تكميل ظرفيت پذيرش دانشجو براي دوره دكتری (نيمه متمركز) Ph.D سال ۹۳ تكميل ظرفيت صورت گيرد، اطلاعيه پذيرش دانشجو در اين خصوص از طريق نشريه پيك سنجش و سايت اينترنتي سازمان سنجش منتشر خواهد شد.
آزمون ورودي دوره دكتري «Ph.D» (نيمه متمركز) سال ۱۳۹۳ در روز ۱۶ اسفندماه ۹۲ برگزار شد و تعداد ۲۴۰ هزار و ۳۹۱ نفر در آن ثبت نام کردند. پس از برگزاری آزمون نتیجه اولیه به صورت کارنامه تنظیم و در روز یکشنبه ۳۱ فروردین ماه ۹۳ بر روی سایت سازمان قرار گرفت.
از تعداد حاضرین در آزمون، با توجه به ظرفیت پذیرش و سایر ویژگی های آزمون ۴۹ هزار و ۵۳۷ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند که در نهایت فهرست اسامی ۲۷ هزار و ۴۸۵ نفر برای مصاحبه معرفی شد. ۱۱ هزار و ۴۹۶ نفر به عنوان پذيرفته شدگان نهايي آزمون ورودي دوره دكتري «Ph.D» (نيمه متمركز) در يكشنبه ۲۶ مردادماه معرفی شدند.
ظرفیت پذیرش ۱۲ هزار و ۲۷۱ نفر اعلام شده بود که با توجه به تغییرات اعلامی از سوی دانشگاهها، تعداد ۱۱ هزار و ۴۹۶ نفر پذیرفته شده اند.

اطلاعات تکمیلی در مورد این خبر با ارسال ایمیل و رشته به 09375308900

www.iransama.org

مجری منابع دکتری سراسری و آزاد


منوی موبایل