وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

پذیرش در دوره دکترای پژوهش محور ادامه خواهدیافت.به شایعات توجه نکنید.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم با بیان اینکه پذیرش دانشجو در دکترای پژوهش محور حذف نشده است، گفت: افرادی که از دکترای پژوهش محور حذف شده‌اند از ابتدا شرایط آئین‌نامه را نداشتند.

وحید احمدی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در رابطه با چگونگی اجرای طرح دکترای پژوهش محور گفت: این طرح حذف نشده است، دکترای پژوهش محور با ۲ رویکرد اجرا می‌شود، در یک رویکرد پذیرش به صورت با آزمون نیمه متمرکز صورت می‌گیرد و در یک رویکرد داوطلبان به صورت بدون آزمون پذیرش می‌شوند.

وی افزود: پذیرش با آزمون همچنان برقرار است و آئین‌نامه آن نیز تدوین شده و امسال ظرفیت موجود نیز به موسسات ابلاغ شده است.

احمدی با بیان اینکه داوطلبان متقاضی تحصیل در مقطع دکتری باید از حداقل‌های علمی برخوردار باشند، ادامه داد: در رابطه با پذیرش داوطلبان به صورت بدون آزمون شرایطی برای داوطلبان وجود دارد که در مورد پذیرش شدگان قبلی نیز پرونده‌ها بررسی شده و آن‌هایی که دارای شرایط لازم بودند، به تحصیل خود ادامه می‌دهند.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم با بیان اینکه آئین‌نامه قبلی پذیرش بدون آزمون در حال اصلاح است، اظهار داشت: پذیرفته شدگان سال‌های گذشته بر اساس آئین‌نامه قبلی به فعالیت خود ادامه می‌دهند ولی افراد حذف شده از دوره پژوهش محور افرادی هستند که در بررسی پرونده‌شان شرایط همان آئین نامه قبلی را نیز نداشتند.

اطلاعات تکمیلی در مورد این خبر با ارسال ایمیل و رشته به 09375308900

www.iransama.org

مجری منابع دکتری سراسری و آزاد


منوی موبایل