وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

پاسخ دانشگاه پیام نور به مدیر آموزش عالی غیر دولتی وزارت علوم

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور اعلام کرد پذیرش دانشجو در تمامی مقاطع تحصیلی در دانشگاه دولتی پیام نور امکان پذیر است و اظهارات مقام مسئول وزارت علوم از انصاف به دور است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر محمد علی کریمی در پاسخ به اظهار نظر جناب دکتر ابری نیا مدیر کل دفتر آموزش عالی غیر دولتی وزارت علوم در گفتگو مبنی بر این که “واحدهای پیام نور صلاحیت پذیرش دانشجوی دکتری را ندارند” اظهار داشت: انتظار می رود مسئولان محترم وزارت علوم در جهت ایجاد فضای نشاط و امید در بین جوانان کشور و در راستای اهداف دولت تدبیر و امید گام بردارند، نه اینکه در آستانه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری علاوه بر توهین به جایگاه دانشگاه پیام نور، داوطلبان ورود این دانشگاه را با تردید انتخاب رو به رو کنند.
وی گفت: خانـواده بـزرگ دانشگاه پیام نور از معاون محترم آموزشی وزارت متبوع و مدیرکل محترم شورای گسترش آموزش عالی تقاضا دارد که با توجه به اشراف و اطلاع از روند اخذ مجوز پذیرش دانشجوی دکتری،اذعان نمایند که دانشگاه پیام نور از اساتید با مرتبه های علمی استاد و دانشیار در همه رشته های دکتری برخوردار بوده و همچنین  این دانشگاه صلاحیت قانونی در پذیرش دانشجو از جمله مقطع دکتـری را دارد، به نحوی که حق این دانشگاه و دانشجویانش تضییع نگردد.
وی ادامه داد: آنچه که مسلم است دانشگاه پیام نور ضمن احترام به حق انتخاب آگاهانه مشتاقـان تحصیل در این دانشگاه، همواره در راستای ارتقای کیفیت از هیچ کوششی فروگذار نکرده و تمام تلاش خود را برای خدمت به دانشجویان این مرز و بوم به کار می بندد. قطعا ذکر چنین اظهاراتی در رسانه ها آن هم از سوی مقام مسئول وزارت علوم از انصاف به دور است و جز ایجاد تشویش و اضطراب بی مورد در بین جوانان ثمره دیگری نخواهد داشت.

منوی موبایل