وب سایت رسمی بنیـــاد آموزشی پژوهشی سامـــا

(دارای شناسنامه واحد فرهنگی 100530 و نماد اعتماد رسانه برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

مشاوره آزمون دکتری سراسری و آزاد 1402-1403

برای دریافت مشاوره آزمون دکتری در خبرنامه ساما عضو شوید. لطفا دقیقا موبایل و ایمیل و رشته تان و اینکه به مشاوره در چه زمینه ای از آزمون دکتری نیاز دارید را بنویسید.

سبد خرید شما

در حال حاضر سبد خريد شما خالي مي باشد
در صورت کليک بروي دکمه اضافه به سبد خريد هر کالا، کالاي مورد نظر به اين قسمت اضافه مي گردد

جستجو

واحدهای پیام نور صلاحیت پذیرش دانشجو دکتری را ندارند

مدیر کل دفتر آموزش‌ عالی غیر دولتی وزارت علوم گفت: بحث پذیرش دانشجوی دکتری نیازمند دارا بودن اساتید برجسته است و واحدهای پیام نور صلاحیت پذیر دانشجو دکتری را ندارند.

کارن ابری نیا مدیر کل دفتر آموزش عالی غیر دولتی وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: درخصوص پذیرش دانشجو در مقطع دکتری در موسسات غیر انتفاعی و غیر دولتی باید بگویم که بحث دکتری بحثی است که نیازمند استاد مقطع دکتری است.

وی به پذیرش دانشجو در مقطع دکتری در دانشگاه پیام نور اشاره کرد و افزود: پذیرش دانشجو و گذراندن مقطع دکتری در دانشگاه پیام نور بی‌کیفیت است که هم اکنون این امر در حال انجام است. تا حدی که آموزش دولتی برای دانشجویان این مقطع ارائه نمی‌شود و واحدهای آن صلاحیت لازم جهت پذیرش و آموزش مقطع دکتری را ندارند.

وی خاطر نشان کرد: بنابراین تصمیمی در خصوص کاهش پذیرش دانشجو در مقطع دکتری دانشگاه پیام نور اتخاذ شده است، چراکه دانشگاه‌ها باید کیفیت لازم جهت پذیرش و آموزش دانشجویان پیام نور را داشته باشند.

منوی موبایل